اخبار داغ

فرماندار بافق هشدار داد؛

رشد مهاجرت به بافق مدیریت نشود با مشکلات شدیدی دست به گریبان می شویم

رشد مهاجرت به بافق مدیریت نشود با مشکلات شدیدی دست به گریبان می شویم
طلایی مقدم گفت: حضور مهاجرین در سال های گذشته و همچنین روند رو به رشد مهاجرت به شهرستان اگر با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه همراه نباشد قطعا مسائل و مشکلات شدیدی را در آینده به شهرستان تحمیل خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از یزدرسا؛ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بافق با حضور فرماندار و سایر اعضای این شورا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا؛,

 فرماندار بافق در این جلسه با بیان اینکه رویداد و گزارش ها در موضوع اعتیاد و مواد مخدر در شهرستان نگران کننده است، اظهار داشت: حضور مهاجرین در سال های گذشته و همچنین روند رو به رشد مهاجرت به شهرستان اگر با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه همراه نباشد قطعا مسائل و مشکلات شدیدی را در آینده به شهرستان تحمیل خواهد کرد.

,

 سید مهدی طلائی مقدم افزود: موضوعاتی از جمله اقدامات پیشگیرانه و آگاهی بخشی به خانواده ها، ترک افراد بیمار و مبتلا و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر از جمله مباحثی است که باید در شهرستان چاره اندیشی و پیگیری شود.

,

 وی ادامه داد: مصرف و ابتلای کارکنان و شاغلین به بیماری اعتیاد در شرکت ها و معادن نیز باید با اعمال تدابیر سخت گیرانه کنترل و از میزان آن کاسته شود.

,

 طلائی مقدم در پایان تاکید کرد: هم صدایی، وفاق و عزم همگانی رمز موفقیت در مبارزه با بلای خانمان سوز اعتیاد است.

,

 در ادامه این جلسه حاضرین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و تصمیماتی اتخاذ شد.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه