اخبار داغ

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:

برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان در آخر ماه صفر مجازی برگزار می‌شود

برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان در آخر ماه صفر مجازی برگزار می‌شود
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: با توجه به وضعیت انتشار ویروس کرونا، برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان در روزهای آخر ماه صفر به صورت مجازی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شهامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به ادامه وضعیت انتشار ویروس کرونا، برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان به صورت مجازی برگزار می‌شود که زمان برگزاری آن اعلام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی از توزیع بسته‌های معیشتی در روزهای آخر صفر به مناسبت شهادت امام رضا (ع) و رحلت پیامبر گرامی اسلام خبرداد و گفت: هزینه‌های عدم برگزاری برنامه‌های تجمعی در مراحل مختلف برای برنامه‌های دیگر در نظر گرفته می‌‌شود.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه در اوایل سال جاری 100 میلیون تومان بسته‌‌های معیشتی تهیه و در بین مردم توزیع شد، افزود: 1.5 میلیارد تومان نیز از محل نذورات مردمی بسته‌‌های معیشتی توزیع شد.
,
 
,
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به فعالیت صندوق قرض‌الحسنه و  دارالشفای حسینیه اعظم زنجان، یادآورشد: این مراکز با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی به مردم خدمات رسانی می‌‌کنند.
,
 
,
شهامی با اشاره به برگزاری برنامه های ماه محرم در حسینیه اعظم زنجان، گفت: بخش قابل توجهی نیز برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای برگزاری برنامه های ماه محرم اختصاص یافت.
,
 
,
وی با بیان اینکه دسته عزاداری این حسینیه در ایام ماه محرم برگزار نشد اما مردم نذورات خود را به این مسجد اهدا کردند، یادآورشد: حدود 40 هزار بسته تبرک گوشت در سطح استان زنجان توزیع شد.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: 70 درصد برنامه‌‌های حسینیه اعظم زنجان در حال حاضر برقرار است و فقط برنامه‌‌های تجمعی برگزار نمی‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه