اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز:

179 میلیارد ریال کالای قاچاق در الیگودرز کشف شد

179 میلیارد ریال کالای قاچاق در الیگودرز کشف شد
محمدی، فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز با اشاره به اجرای 235 طرح پیشگیرانه انتظامی گفت: ۱۷9 میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ عباس محمدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی «همه باهم برای امنیت و آرامش» است که امیدواریم با همکاری و همراهی مردم شاهد امنیت پایدار باشیم، زیرا این شهرستان یکی از امن‌ترین شهرهای استان لرستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: با توجه به امنیت خوب الیگودرز حتی در نقاط صعب‌العبور و سخت گذر، آماده جذب سرمایه‌گذاران باهدف توسعه و پیشرفت شهرستان هستیم و امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان این مهم تحقق پیدا کند.

,

فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز با اشاره به اینکه جرائم خشن و سازمان‌یافته در شهرستان نداریم، عنوان کرد: در هفته نیروی انتظامی امسال به دلیل گسترش ویروس کرونا برنامه‌های محدودی خواهیم داشت، آموزش همگانی توسط قرارگاه جهادی با جدیت پیگیری می‌شود به‌طوری‌که در سال قبل در این زمینه مقام اول را کسب نمودیم.

,

وی با اشاره به اینکه تکریم ارباب‌رجوع در اولویت کارها قرار دارد، تصریح کرد: ۱۹۵ نفر جهت استخدام ثبت‌نام کرده‌اند که تاکنون ۶۰ نفر جذب شده اند، علاقه‌مندان می‌توانند جهت استخدام به ستاد مراجعه کنند.

,

محمدی با اشاره به انهدام دو باند مواد مخدر در الیگودرز، گفت: 179 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان کشف و ضبط‌شده است و 111 قاچاقچی و خرده‌فروش نیز دستگیر شد.

,

فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز بیان داشت:235 طرح پیشگیرانه انتظامی در سطح شهرستان اجراشده است و ۶۸ نفر از افرادی که در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی نموده‌اند فراخوانده شدند که برخی ارشاد و مابقی به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه