اخبار داغ

نماینده مجلس خبرگان:

پیامبر اکرم(ص)، حاکمیت مقتدر و مقاوم در برابر دشمن را به نمایش گذاشت

پیامبر اکرم(ص)، حاکمیت مقتدر و مقاوم در برابر دشمن را به نمایش گذاشت
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص)، حاکمیتی که با اقتدار در برابر دشمن ایستاد را به نمایش گذاشتند، گفت: بر این اساس کسانی که با ادعای عقلانیت در صدد تئوریزه کردن ذلت در برابر دشمن هستند، فاصله زیادی از مشق و مرام پیغمبر گرامی اسلام دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌اله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: حضرت محمد(ص) در تمام ابعاد و رفتارهای فردی و اجتماعی، الگو بوده و در همه حوزه‌ها باید به ایشان اقتدا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه یکی از حوزه‌های رفتاری ایشان، رفتار سیاسی است، خاطرنشان کرد: آنچه که در حوزه حاکمیت و اخلاق گفته می‌شود این است که پیامبر اکرم(ص) فقط برای ارشاد معنوی مبعوث شده‌اند اما آنچه که از سیره و فرمایشات پیامبر و آیات قرآن استفاده می‌شود این است که پیامبر اسلام برای اقامه و برپا داشتن حق، قیام کردند.

,

حاج‌ابوالقاسم دولابی افزود: لذا حاکمیت ایشان، یک حاکمیت همه‌جانبه و الگو در همه حوزه‌ها از جمله سیاست، اقتصاد و همچنین بحث‌های تربیتی بود که امروز با عنوان فرهنگ از آن یاد می‌شود.

,

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیامبر اسلام(ص) در برابر کفار و دشمنان شرق و غرب در آن زمان با قاطعیت ایستاد و حاکمیت ایشان مصداق آیه شریفه «لاشرقیه و لاغربیه» زیر پرچم توحید و شعار «لا اله الا الله» شکل گرفت.

,

وی با بیان اینکه ایشان در طول مدت حکومتشان حدود 70 جنگ را تجربه کرده‌اند، افزود: حضرت محمد(ص) این مطلب را به مسلمانان آموختند که جهاد، یکی از اصلی‌ترین راه‌های پیروزی بر دشمن بوده و حل مشکلات جامعه در گرو جهاد و مجاهدت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه