اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف زنجان:

هیچ برنامه ای برای بازگشایی تالارهای پذیرایی وجود ندارد

هیچ برنامه ای برای بازگشایی تالارهای پذیرایی وجود ندارد
رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان با بیان اینکه کرونا همچنان میدانداری می‌کند، گفت: تاکنون هیچ دستورالعملی مبنی بر بازگشایی تالارهای پذیرایی صادر نشده و تالارها کماکان تعطیل بوده و مجوز فعالیت ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: تالارهای پذیرایی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به دلیل ممنوعیت برگزاری برنامه‌های تجمعی، تعطیل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بعد از پایان ماه صفر، برگزاری مراسم و جشن‌های عروسی آغاز می‌شود، این موضوع موجب نگرانی ستاد کرونا شده که نیاز به تدبیر و تصمیم‌گیری دارد.

,

موسوی با بیان اینکه مردم در فصل بهار و تابستان، مراسم عروسی را در باغ‌ها و یا مکان‌های دیگر برگزار می‌کردند، گفت: در فصل پاییز به دلیل سرمای هوا امکان برگزاری مراسم در باغ‌ها وجود ندارد و ممکن است برخی مردم، مراسم خود را در منازل برگزار کنند.

,

رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان با بیان اینکه برگزاری مراسم در منازل، خطرناک بوده و سرایت ویروس را افزایش می‌دهد، گفت: این امر، نیازمند مدیریت صحیح از سوی متولیان است.

,

وی ابراز کرد: به نظر می‌رسد برای جلوگیری از خطر برگزاری مراسم در منازل اگر با 50 درصد ظرفیت و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، مجوز فعالیت به تالارها داده شود، بهتر باشد.

,

موسوی با تاکید بر اینکه تالارها تا اطلاع ثانونی تعطیل هستند، تصریح کرد: هر خبری مبنی بر بازگشایی تالارهای پذیرایی بعد از پایان ماه صفر را تکذیب می‌کنم چرا که آغاز فعالیت تالارها منوط به تصویب و اعلام ستاد استانی کرونا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه