اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

شهدا برای ایستادگی در راه حق و تبعیت از ولایت جان دادند/ مصونیت کشور در گرو فرهنگ جهاد، شهادت و مقاومت

شهدا برای ایستادگی در راه حق و تبعیت از ولایت جان دادند/ مصونیت کشور در گرو فرهنگ جهاد، شهادت و مقاومت
سردار حسین معروفی گفت: پیام شهیدان این است که در زمان حیات پر برکتشان و در شهادت، در راه حق ایستادگی کردند و ایستادگی در راه حق در کنار ولایت، تبعیت از ولایت، مقاومت، باور سنت های الهی، توجه ویژه به مردم و خدمت صادقانه به مردم است؛ همان مسئله ای که شهیدان برای آن جان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین معروفی در گفتگو با راه آرمان؛ در آئین استقبال از شهدای تفحص شده کرمانی «شهید حسن حسنی سعدی» و «حسین رسولی فریدونی» با بیان اینکه پیکر «شهید جواد حسنی سعدی» دیگر برادر «شهید حسن حسنی سعدی» یازده سال پس از شهادت به میهن بازگشت، گفت: هر دو شهید تازه شناسایی شده متأهل و دارای فرزند بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه 37 سال چشم انتظاری برای بقای انقلاب هزینه سنگینی است، ابراز کرد: امروز اگر ما اقتدار، عزت و شرف داریم، مرهون مجاهدت این عزیزان و خانوده های آنان و همسران و فرزندان شهیدان است.

,

وی با اشاره به اینکه پدر و مادر هر دو شهید و همچنین همسر یکی از شهیدان عزیزمان در قید حیات نیستند، عنوان کرد: خانواده های شهدا برای عزت، شرف و بزرگی ملت ایران سختی کشیده اند.

,

سردار معروفی اظهار کرد: پیام و نطق شهیدان این است که در زمان حیات پر برکتشان و در شهادت، در راه حق ایستادگی کردند و ایستادگی در راه حق در کنار ولایت، تبعیت از ولایت، مقاومت، باور سنت های الهی، توجه ویژه به مردم و خدمت صادقانه به مردم است؛ همان مسئله ای که شهیدان برای آن جان دادند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به تحریم دشمن علیه کشورمان تأکید کرد: مهمترین موضوعی که در شرایط فعلی باید مد نظر قرار گیرد، انسجام داخلی است و این انسجام به وجود نمی آید، مگر آنکه ایثار کنیم و مانند شهیدان که جان خود را برای کشور دادند ما نیز امروز آبروی خود را برای انسجام کشور تحت امر ولی فقیه و حجت خدا در میانه میدان قرار دهیم.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه در بُعد فرهنگی مصونیت کشور در گرو فرهنگ جهاد، شهادت و مقاومت است، گفت: دشمن می خواهد مثلث جهاد، شهادت و مقاومت را از ما بگیرد و پیام شهیدان این است که این مثلث را که مبانی آن بزرگی، شرف و مصونیت کشور است، حفظ کنیم و امیدواریم همه بتوانیم ادامه دهنده شایسته ای برای راه و مسیر این عزیزان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه