اخبار داغ

فرماندار کوهسرخ تاکید کرد؛

جای خالی پایگاه خدمات اجتماعی در کوهسرخ

جای خالی پایگاه خدمات اجتماعی در کوهسرخ
رمضانی گفت: جای خالی وجود پایگاه خدمات اجتماعی در شهرستان احساس می شود و یکی از نیازهای ضروری شهرستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ رضا رمضانی، فرماندار کوهسرخ ظهر امروز در نشست با مدیرکل بهزستی خراسان رضوی که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: حضرت علی (ع) در نامه خود به مالک اشتر نیز جامعه را به هفت قسمت تقسیم می کنند که طبقه هفتم آن نیازمندان هستند و از مالک اشتر می خواهند که این طبقه را فراموش نکند و به آنها کمک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه خانواده ای که معلول در خانه دارند کوهی از درد، رنج و زحمت به لحاظ تمام ابعاد آن بر دوش هموار دارد، خاطرنشان کرد: مجموعه بهزیستی کار را انجام می دهند که این درد و رنج از جامعه کمتر شود و این بسیار حائز اهمیت است که باید از آنها تقدیر کرد.

,

فرماندار کوهسرخ با تاکید بر اینکه ضرورت استقرار نمایندگی بهزیستی به لحاظ کمک به قشر آسیب پذیر در این شهرستان احساس می شد، تصریح کرد: ظرف مدت 10 روز دستور استقلال بهزیستی در کوهسرخ داده شد که جای تقدیر دارد.

,

وی با اشاره به اینکه ساخت خانه مسکونی برای افراد تحت پوشش بهزیستی یک اقدام بسیار ارزشمند با توجه به وضعیت کوهسرخ و نامقاوم بودن منازل است که امیدواریم تداوم داشته باشد، اذعان کرد: با توجه به وضعیتی که شهرستان در بحث آب های جاری و عدم حفر چاه عمیق دارند مردم با مسائل معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند.

,

رمضانی با بیان اینکه بیش از یک چهارم جمعیت شهرستان کوهسرخ تحت پوشش حمایتی کمیته امداد هستند، عنوان کرد: این جمعیت در مقایسه با شهرستان های همجوار و برخی شهرستان های استان نیز بسیار بالا است.

,

وی با تاکید بر اینکه زندگی مردم در کوهسرخ بر پایه کشاورزی و دامپروری است و متاسفانه صدمات زیادی را بارندگی های کم به کشاورزی شهرستان زده است، تشریح کرد: بسیاری از پتانسیل ها در این منطقه وجود دارد که امیدواریم با ارتقاء شهرستان و پیگیری دستگاه های اجرایی روز به روز بهتر شود.

,

فرماندار کوهسرخ با اشاره به اینکه افراد پشت نوبت برای بهره مندی از حمایت های توانبخشی و اجتماعی بهزیستی در شهرستان وجود دارند، ابراز کرد: آسیب های اجتماعی در همه جا حضور دارد و کوهسرخ هم از این آسیب ها بی بهره نیست و باید چاره ای برای ازدواج ها و طلاق های زودهنگام و همچنین اعتیاد اندشیده شود که جای خالی وجود پایگاه خدمات اجتماعی در شهرستان احساس می شود و یکی از نیازهای ضروری شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه