اخبار داغ

فرماندار رشتخوار:

کوتاه شدن مسیر جنگل به رشتخوار ورود مجموعه بنیاد علوی را می‌طلبد

کوتاه شدن مسیر جنگل به رشتخوار ورود مجموعه بنیاد علوی را می‌طلبد
عرب گفت: با توجه به ظرفیت بالای بخش جنگل و نیاز به سهولت در ارتباط این بخش با مرکز رشتخوار اجرای طرح نیمه تمام مسیر شعبه به سرآسیاب در این شهرستان نیازمند ورود مجموعه بنیاد علوی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام اکبر احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان با تسلیت ایام رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، در رابطبه با حوزه اشتغال، گفت: موضوع اشتغال بسیار مهم است با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در سال های اخیر برای هر سال یک نام به عنوان شعار سال انتخاب کرده اند و نام گذاری سال ها گره خورده با موضوع کار و اشتغال در کشور است، در نتیجه موضوع اشتغال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی با تاکید بر اینکه اشتغال عامل عزت و آبرو انسان در جامعه است، گفت: حضور بنیاد علوی در منطقه رشتخوار یک فرصت بسیار مهم و ارزشمند است، و از طرفی فرصت خدمت به خلق برای این نهاد نیز یک افتخار بسیار بزرگ است، که نسیب این مجموعه شده است.

حجت الاسلام احمدپور در ادامه با توجه به ظرفیت بالای کشاورزی و دامپروری در منطقه رشتخوار، گفت: با توجه به اینکه در بازه های زمانی مختلف کشاورزی و دامپروری ما دچار مشکلاتی می شود، اگر بتوانیم در این 2 حوزه به سمت کشاورزی و دامپروری نوین حرکت کنیم، اشتغال های پایدار بسیاری خوبی در منطقه فراهم خواهد شد.

وی کمک حوزه معادن در بحث ایجاد شغل در منطقه را بسیار مقتنم شمرد و یادآور شد: ما در بجث معادن نباید در حوزه کمک به ایجاد اشتغال پایدار در منطقه غافل شویم.

نیازمند کمک بنیاد علوی جهت کوتاه  شدن مسیر جنگل به رشتخوار هستیم

خاقداد عرب فرماندار رشتخوار نیز ضمن تسلیت ایام، در بحث مشکل ارتباطی بخش جنگل به مرکز این شهرستان گفت: با توجه به ظرفیت بالای بخش جنگل و نیاز سهولت تعامل مرکز شهرستان با این بخش، متاسفانه هنوز بحث جاده دسترسی مردم جنگل به مرکز شهرستان رشتخوار به صورت نیمه تمام باقی مانده است.

وی یا تاکید بر اینکه مسیر جنگل از طریق راه روستایی سرآسیاب به شعبه با طول 18 کیلومتر طرح مطالعاتی آن انجام شده است، گفت: پروژه مورد نظر بالغ بر 4.5 میلیارد توامن طبق برآوردهای کارشناسی اعتبار نیاز دارد، که امیدواریم با ورود بنیاد علوی به شهرستان شاهد کمک به اجرای این طرح که از طرح های دارای اولویت بسیار بالاست برخودار، شویم.


انتهای پیام/
 

,
,
,
,
,
,
,
, نیازمند کمک بنیاد علوی جهت کوتاه  شدن مسیر جنگل به رشتخوار هستیم,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه