اخبار داغ

گزارش تصویری؛

تصاویر/ تشییع 5 آلاله خونین خان‌طومان در مازندران

تصاویر/ تشییع 5 آلاله خونین خان‌طومان در مازندران
پیکر مطهر ۵ شهید کربلای خان طومان سوریه امروز در استان مازندران، در زادگاهشان تشییع و به خاک سپرده شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، پیکر مطهر ۵ شهید کربلای خان طومان سوریه امروز در استان مازندران، در زادگاهشان تشییع و به خاک سپرده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

مردم قدرشناس استان مازندران در این مراسم بر ادامه راه شهدا تاکید کردند و به گروه‌های تکفیری و دشمنان اسلام یادآوری کردند که جوانان غیور این مرز و بوم به تاسی از سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در مقابل ظلم ایستادگی خواهند کرد و در مقابل زورگویی‌های استکبار کوتاه نخواهند آمد.

,

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید محمود رادمهر از سپاه ناحیه ساری واقع در میدان امام خمینی(ره) آغاز شد و به سمت میدان شهدا ادامه یافت و پیکر پاک و مطهر این شهید در گلزار شهدای ملامجدالدین و در کنار دیگر همسنگرانش به خاک سپرده شد.

,

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید محمد بلباسی از سپاه ناحیه قائم شهر(حسینیه ثارالله) واقع در خیابان ساری به سمت گلزار شهدای سید ملال برگزار و در آنجا پیکر پاک و مطهر این شهید در کنار دیگر شهدا به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید حسن رجایی فر از سپاه ناحیه بابل واقع در خیابان طالقانی برگزار شد و سپس پیکر پاک و مطهر این شهید در گلزار شهدای زادگاهش روستای کامیکلای بخش بندپی غربی به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید رضا حاجی زاده از مقابل سپاه ناحیه آمل برگزار شد و سپس پیکر پاک و مطهر این شهید در صحن امامزاده ابراهیم(ع) آمل به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید علی عابدینی از مقابل سپاه ناحیه فریدونکنار برگزار و سپس پیکر پاک و مطهر این شهید در گلزار شهدای زادگاهش روستای فِرِم خاکسپاری شد.
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه