اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در بازدید از پایگاه های مرزی:

تأمین و حفظ امنیت خط قرمز سپاه است/ پیگیری مشکلات مرزنشینان و زیرساختهای امنیتی باید در اولویت مسوولان باشد

تأمین و حفظ امنیت خط قرمز سپاه  است/ پیگیری مشکلات مرزنشینان و زیرساختهای امنیتی باید در اولویت مسوولان باشد
سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در بازدید از پایگاه های مرزی ضمن قدردانی از مجاهدت، فداکاری و هوشیاری رزمندگان اسلام در مناطق سخت و صعب‌العبور مرزی اظهار داشت: تأمین و حفظ امنیت کردستان خط قرمز سپاه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز در رأس هیئتی همراه به منظور ارزیابی میزان آمادگی‌های دفاعی و رزمی یگان‌ها، پایگاه‌ها و پاسگاه‌های مرزی مستقر در شهر بانه و سقز، به این دو شهرستان‌ سفر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در این سفر دو روزه ابتدا در بدو ورود به شهر بانه، با حضور در گلزار شهدای سیرانبند این شهر، به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

,

در این بازدید سردار حسینی از میزان بالای آمادگی‌ و اقتدار، تجهیزات پیشرفته، ابتکارات و خلاقیت‌های حافظان امنیت در منطقه ابراز رضایت کرد و گفت: تأمین امنیت مرز‌ها، مقابله با اشرار و گروهک‌های تروریستی و ارتقای بسترهای امنیت پایدار منجر به رونق‌بخشی اقتصاد در این استان خواهد شد.

,

 

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با  ابراز خرسندی ضمن قدردانی از مجاهدت، فداکاری و هوشیاری رزمندگان اسلام در مناطق سخت و صعب‌العبور مرزی اظهار داشت: تأمین و حفظ امنیت کردستان خط قرمز سپاه است.

,

سردار حسینی افزود: نیروهای سپاه بیت‌المقدس علی‌رغم همه سختی‌ها و مشکلات، برای حفظ امنیت و آسایش هموطنانشان به‌صورت شبانه‌روزی تلاش کرده و در این راه جان خود را تقدیم می‌کنند و با این کار به دشمن ثابت کرده اند که مدافعان امنیت آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن را دارند.

,

 فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان در پایان به هم‌ مرز بودن با کشور همجوار عراق اشاره کرد و گفت: امیدوارم زیرساخت‌های مرزی توسعه یافته و مشکلات مرزنشینان برطرف شود و این مهم، در اولویت بررسی و پیگیری  تمامی مسوولین قرار بگیرد.

,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه