اخبار داغ

به میزبانی فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد

تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار با حضور مسئولین وزارت ورزش و سازمان بسیج ورزشکاران

تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار با حضور مسئولین وزارت ورزش و سازمان بسیج ورزشکاران
همزمان با نخستین روز از هفته تربیت بدنی، از خانواده شهدای ورزشکار مدافع حرم تجلیل صورت گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، همزمان با شهادت امام رضا علیه السلام و اولین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش، مراسم غبارروبی مزار شهید گمنام، تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار مدافع حرم آبیاری و عسگری و امروز شنبه ۲۶ مهر ماه در فدراسیون برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مراسم عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، سطوتی مدیر کل فرهنگی، بنی تمیم مدیرکل ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، سردار آذرنوش، سردار یزدانی مسئول تربیت بدنی سپاه محمد رسول الله، حمیدی دبیر و مسئولین فدراسیون، خانواده شهید آبیاری، شهید عسکری و جمعی از ورزشکاران حضور داشتند.

,

عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش در این مراسم اظهار داشت: از افرادی که در عرصه ورزش کشور تلاش می‌کنند و برای ارتقای نشاط و کسب افتخارات قدم برمی‌دارند، تشکر می‌کنم. هفته تربیت بدنی فرصتی است که بتوانیم مردم را از دستاوردهای ورزش مطلع سازیم.

,

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: در حوزه فرهنگی شاهد اتفاقات خوبی در ورزش بوده‌ایم. ما به وجود شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم افتخار می کنیم. حضور خانواده‌های این شهدا مایه برکت است. امیدوارم قدردان وجود آنها باشیم.

,

در این مراسم با اهدای لوح یادبود از خانواده شهدای ورزشکار مدافع حرم آبیاری و عسگری تجلیل شد. همچنین به مناسبت ایام سوگواری امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مراسم عزاداری در کنار مزار شهید گمنام برگزار شد. این مراسم به همت سازمان بسیج ورزشکاران و معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به میزبانی فدراسیون صورت گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه