اخبار داغ

پیکر مطهر مرزبان هرمزگان شهید اصغر سالار پور تشیع و به خاک سپرده شد+عکس

پیکر مطهر مرزبان هرمزگان شهید اصغر سالار پور تشیع و به خاک سپرده شد+عکس
پیکر شهید مرزبان پایگاه دریابانی قشم که روز جمعه در درگیری با قاچاقچیان در آبهای لافت قشم به شهادت رسیده بود همزمان با سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در بندرعباس تشیع و در زادگاهش شهرستان رودان به خاک سپرده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ مراسم وداع و تشییع پیکر پاک ستوانیکم شهید اصغر سالارپور عصر امروز شنبه ۲۶ مهرماه با حضور سردار سرتیپ دوم حسین دهکی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان، سردار سرتیپ دوم جعفری فرمانده انتظامی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان استان، همرزمان و خانواده معظم شهید، بعد از تشیع در بندرعباس و شهرستان رودان در گلزار شهدای شهرستان رودان هرمزگان به خاک سپرده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

صبح روز جمعه ۲۵ مهرماه ،اکیپ گشت دریایی پست کنترل لافت، حین گشت زنی و انجام وظیفه به شناور قاچاقچیان برخورد که دستور توقف شناور داده شد که با ممانعت و بی توجهی قاچاقچیان روبرو می گردد.

,

براثر برخورد شناور قاچاقچیان با شناور سازمانی پایگاه دریابانی قشم، یکی از افسران جوان و پرتلاش فرماندهی مرزبانی استان،ستوانیکم "اصغر سالاپور" به شدت زخمی که به بیمارستان منتقل ولی متاسفانه به علت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

,

, , , , , , , , , , , ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه