اخبار داغ

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‎کنندگان استان زنجان خبر داد

کمبود روغن در برخی مراکز فروش استان زنجان

کمبود روغن در برخی مراکز فروش استان زنجان
محمد امیری، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‎کنندگان استان زنجان گفت: در حال حاضر روغن در برخی فروشگاه‌ها و مراکز خرید با کمبود مواجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: با وجود اینکه برای قیمت روغن هنوز افزایشی اعلام نشده است برخی واحدها اقدام به افزایش قیمت کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه در حال حاضر با کمبود روغن در فروشگاه‌ها و برخی واحدهای صنفی مواجه هستیم، افزود: احتمال احتکار نیز در این زمینه وجود دارد.
,
 
,
این مسئول از پیش‌بینی افزایش 15 تا 20 درصدی قیمت روغن خبرداد و گفت: عدم وجود روغن در بازار موجب شده تا مردم به هر قیمتی روغن تهیه کنند و مسئولان نیز با پدیده‌ مقابله نمی‌کنند.
,
 
,
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‎کنندگان استان زنجان عدم نظارت بر بازار را موجب آشفتگی و افزایش خودسرانه قیمت‌ها عنوان کرد و بیان داشت: این عدم نظارت‌ها موجب می‌شود تا گرانی در زنجان نسبت به سایر استان‌های همسایه بیشتر باشد.
,
 
,
امیری با بیان اینکه مسئولان کنترل بازار متاسفانه کاری انجام نمی‌دهند، افزود: بازرسان سازمان صمت نیز به دلیل قراردادی بودن انگیزه‌ای برای کار ندارند.
,
 
,
وی برضرورت افزایش نظارت‌ها بر بازار تاکید کرد و گفت: باید مسئولان فکری به وضعیت موجود بازار داشته باشند.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: قبل از گرانی گوشت نیز به مسئولان در مورد احتمال گرانی گوشزد شد که عدم توجه به این موضوع گرانی را رقم زد.
,
 
,
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‎کنندگان استان زنجان بیان داشت: باید جلوی واسطه‌گری‌ها گرفته شود تا قیمت‌ها متعادل شده و بازار در وضعیت نامطلوب قرار نگیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه