اخبار داغ

رئیس پلیس فتا استان زنجان:

شهروندان فریب تهدیدات مومو را نخورند

شهروندان فریب تهدیدات مومو را نخورند
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه محتوای پیام‌ها و کلیپ‌های «مومو» ایجاد وحشت و ترس است، گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود فریب این پیام‌ها را نخورده و ضمن حفظ خونسردی، فرزندان را نیز به آرامش دعوت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی آدینه‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ارسال پیام‌های مومو فقط مختص زنجان نبوده و این اتفاق در سایر استان‌ها نیز افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی در خصوص جلوگیری از افتادن در دام این پیام‌ها خاطرنشان کرد: پیام‌های مومو، موجب نگرانی خانواده‌ها و مراجعه به پلیس فتا می‌شود اما از شهروندان می‌خواهیم که توجهی به آن نداشته و نگران نباشند.

,

آدینه‌لو افزود: محتوای این پیام‌ها ایجاد وحشت، ترس و نگرانی در بین بچه‌ها و خانواده‌شان بوده که اقدام به اخاذی و تهدید بابت این است که به تمام اطلاعات گوشی فرد، دسترسی دارد.

,

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه خانواده‌ها نباید این تهدیدها را جدی بگیرند، گفت: زیرا پیام‌های مومو و مشابه آن، دروغ بوده و صحت ندارد و قصد آن فریب است.

,

وی تصریح کرد: خانواده‌ها فرزندان را به آرامش دعوت کرده، Account (کاربر) را حذف و در لیست سیاه (Black List) قرار دهند و مسدود کنند.

,

آدینه‌لو با بیان اینکه نهایتا این است که سیمکارت را تعویض کنند، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود از شبکه‌های اجتماعی داخلی برای آموزش‌ها استفاده شود زیرا این ظرفیت در برنامه‌هایی مانند شبکه شاد وجود دارد.

,

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه پیام و موارد مشکوک می‌توانند موضوع را از طریق سایت اینترنتی cyberpolice.ir یا شماره تماس 6-02421821581 با پلیس فتا در میان بگذارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه