اخبار داغ

رئیس کمیسیون توزیع اقلام بهداشتی ستاد کرونا خبر داد؛

مقاومت داروخانه‌های بجنورد برای توزیع ماسک های ۹۰۰ تومانی

مقاومت داروخانه‌های بجنورد برای توزیع ماسک های ۹۰۰ تومانی
کلاته با اشاره به اینکه هماهنگی لازم و اطلاع رسانی به داروخانه ها برای دریافت ماسک های 900 تومانی انجام شده است، گفت: در شهرستان بجنورد برخی داروخانه ها نسبت به دریافت و توزیع این ماسک ها مقاومت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، امین کلاته، رئیس کمیسیون توزیع اقلام بهداشتی ستاد کرونا ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه براساس دستور استاندار، قیمت ماسک برای عرضه در بازار 900 تومان تعیین شده است، اظهار داشت: توزیع ماسک های قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار استان طی دو روز گذشته آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با اشاره به اینکه توزیع این محصول درروستاها نیز انجام شده، ادامه داد: برای توزیع در سایر نقاط استان اصناف، داروخانه ها، فروشگاه های بزرگ و فروشگاه های عرضه محصولات پزشکی در دستور بخش توزیع قرار گرفته اند.

,

کلاته اضافه کرد: متاسفانه در شهرستان بجنورد برخی از داروخانه ها به بهانه هایی از قبیل عدم نیاز به ماسک های 900 تومانی از خرید این ماسک ها جهت توزیع در داروخانه ها مقاومت دارند، این در حالی است که هماهنگی های مورد نیاز با معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی انجام و اطلاع رسانی ها صورت گرفته اما داروخانه ها از توزیع این ماسک ها ممانعت می کنند.

,

 

,

در خراسان شمالی هیچ کمبودی در حوزه ماسک وجود ندارد

, در خراسان شمالی هیچ کمبودی در حوزه ماسک وجود ندارد, در خراسان شمالی هیچ کمبودی در حوزه ماسک وجود ندارد,

محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در ادامه این موضوع با اشاره به اینکه قیمت مصوب ماسک در سطح کشور یک هزار و 300 تومان است، گفت: در استان خراسان شمالی با هدف مرتفع شدن مشکل مردم در حوزه تامین ماسک، بعد از آنالیز بخش‌های مختلف مرتبط با تولید ماسک نهایتاً پایین ترین قیمت یعنی ۹۰۰ تومان را برای یک دانه ماسک اختصاص داده شد.

,

وی با بیان اینکه در خراسان شمالی با ظرفیت تولید روزانه 500 هزار ماسک هیچ گونه کمبود و مشکلی در این حوزه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های بزرگ، داروخانه ها و اصنافی که مقرر شده است خرید ماسک داشته باشند در واقع مکلف هستند این کار را انجام و برای اطلاع رسانی مردم با نصب بنر بر سر در داروخانه ها و قیمت مصوب ستاد استانی شرایط استفاده مردم از ماسک را فراهم کنند.

,

 

,

تولید کننده های ماسک داخل استان نیازمند حمایت هستند

, تولید کننده های ماسک داخل استان نیازمند حمایت هستند, تولید کننده های ماسک داخل استان نیازمند حمایت هستند,

استاندار خراسان شمالی یادآور شد: با داروخانه های متخلف در این زمینه برخورد شود، زیرا این داروخانه ها می توانند ماسک های ۹۰۰ تومانی را در کنار ماسک های با قیمت دیگر در داروخانه عرضه کنند تا مردم خودشان براساس وضعیت اقتصادی که دارند انتخاب داشته باشند.

,

شجاعی با بیان اینکه سه تولید کننده بزرگ ماسک در استان خراسان شمالی فعال شده اند، گفت: این تولید کننده ها نیازمند حمایت هستند، بنابراین تمام دستگاه هایی که به صورت عمده خرید ماسک را دارند، نسبت به خرید ماسک های تولید استان که تحت کنترل و نظارت استان است اقدام کنند زیرا تولید کنندگان داخلی نیازمند حمایت هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه