اخبار داغ

امام‌جمعه فارسان؛

وضع معیشتی مردم فاجعه‌بار است و مسئولان باید فکری بکنند/ شرایط صلح امام حسن علیه‌السلام با شرایط کنونی ما تفاوت دارد

وضع معیشتی مردم فاجعه‌بار است و مسئولان باید فکری بکنند/ شرایط صلح امام حسن علیه‌السلام با شرایط کنونی ما تفاوت دارد
امام‌جمعه فارسان گفت: وضع معیشت مردم خوب نیست و بهتر بگویم که وضع معیشتی مردم فاجعه‌بار است و مسئولان باید فکری بکنند، باید فارغ از جناح‌بازی‌ها و گروه‌گرایی‌ها کمی به فکر مردم باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان فارسان با حضور پرشور مسئولان شهرستان و خانواده‌های شهدا برگزار شد.
 
در این برنامه  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فارسان، سرهنگ شکری گزارشی از خدمات و فعالیت‌های نیروی انتظامی به حاضرین ارائه و عنوان کرد که نیروی انتظامی همواره در جهت تأمین امنیت و آسایش مردم آماده خدمت‌رسانی بوده و همیشه تأمین امنیت جان و مال مردم اولویت اول نیروی انتظامی خواهد بود.
 
در ادامه امام‌جمعه شهرستان فارسان، حجت‌الاسلام ملک پور عنوان کرد: حضور امروز ما در جمع برادران نظامی و انتظامی از باب تشکر از این نیروهای جان‌برکف است که همواره در خط مقدم تأمین امنیت بوده و در این راه از جان خود مایه می‌گذارند و تاکنون شهدای بسیاری را در این راه تقدیم نظام و انقلاب و این ملت شریف کرده‌اند.

 وی تصریح کرد:  این هفته فرصت مناسبی برای تحلیل و ساماندهی و شناخت نقاط قوت و ضعف است، باید نقاط ضعف اندکی که وجود دارد شناسایی‌شده و در جهت رفع آن‌ها تلاش کرد.
 
ملک پور در ادامه گفت: وضع معیشت مردم خوب نیست و بهتر بگویم که وضع معیشتی مردم فاجعه‌بار است و مسئولان باید فکری بکنند، باید فارغ از جناح‌بازی‌ها و گروه‌گرایی‌ها کمی به فکر مردم باشند.
 
وی اظهار دشت: بجای اینکه صلح امام حسن را تحلیل کنیم و آن‌ها دستمایه و بهانه اقدامات خود کنیم برویم حداقل در این زمان کم باقی‌مانده به فکر مردم باشیم، شرایط صلح امام حسن علیه‌السلام با شرایط کنونی ما فرق می‌کند و امام هیچ‌گاه با دشمن خارجی که قصد نابودی بنیان اسلام را دارد صلح نمی‌کرد.
 
ملک پور در پایان گفت: لطفاً مسئولان نگویند که نمی‌گذارند چراکه این بهانه‌ها دیگر بوی تعفن می‌دهد اگر شما می‌دانستید که نمی‌گذارند چرا از همان اول اصلاً کاندید شدید و اگر دیدی که نمی‌گذارند و مانع وجود دارد چرا بار دوم کاندید شدید؟ اینکه کاندید می‌شوید و وعده‌های پشت سرهم می‌دهید نشان می‌دهد که می‌گذارند و اختیار کامل وجود دارد اما نمی‌خواهید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه