اخبار داغ

در ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح شد؛

انتقاد از برخورد سلیقه‌ای با برگزاری نماز جماعت در ادارات خراسان شمالی

انتقاد از برخورد سلیقه‌ای با برگزاری نماز جماعت در ادارات خراسان شمالی
حجت‌الاسلام احمدی‌فر گفت: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا برگزاری نماز جماعت در ادارات و سازمان ها منعی ندارد، در حالی که برخی از ادارات اقدام به تعطیلی نمازخانه‌های محل کار کرده‌اند و مانع از برگزاری نماز در این مکان ها شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام رضا احمدی فر، رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: برای برگزاری نماز جماعت ادارات و سازمان ها در سطح استان خراسان شمالی با برخوردهای سلیقه ای مواجه شده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با اشاره به اینکه براساس دستورالعمل ستاد کشوری کرونا برگزاری نماز جماعت با رعایت پروتکل های بهداشتی هیچ منعی ندارد، ادامه داد: متاسفانه در برخی از دستگاه‌ها، اقدام به تعطیلی و بستن نمازخانه کرده اند که در این صورت ارباب رجوعی که تمایل به جا آوردن نماز اول وقت داشته باشد شرایط را نخواهد داشت.

,

حجت الاسلام احمدی فر با بیان اینکه باید در این مورد وحدت رویه ای مدنظر باشد، گفت: اگر براساس دستورات و مصوبات ستاد استانی کرونا صلاح بر تعطیلی نماز جماعت است قطعا اجرایی خواهد شد و مشکلی نیست.

,

وی یادآور شد: این در حالی است که برخی از ادارات به دلیل داشتن شرایط و موقعیت مناسب نمازخانه و تهویه قطعا امکان برگزاری نماز جماعت براساس پروتکل های بهداشتی را دارا هستند، اما از برگزاری نمازممانعت دارند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیماری کرونا روزی تمام خواهد شد، خاطرنشان کرد: بی اعتنایی و بی توجهی به موضوع نماز نگران کننده است که در این حوزه باید تدبیر شود تا درب نمازخانه ها بسته نشوند.

,

 

,

نباید نمازخانه ها تعطیل شوند

, نباید نمازخانه ها تعطیل شوند, نباید نمازخانه ها تعطیل شوند,

محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در این باره گفت: براساس دستور ستاد ملی کرونا برگزار نماز جماعت در ادارات به همان شرایط نماز در مساجد و اماکن مذهبی مقرر است و نباید نمازخانه ها تعطیل شوند.

,

وی اظهار داشت: مدیر مربوطه در هر سازمان یا اداره شرایط لازم از جمله فضا، تهویه مناسب را برای اقامه نماز در محل فراهم کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه