اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر خبر داد؛

فوتی های ناشی از کرونا در ملایر افزایش یافته است/نگرانی از آغاز مجالس عروسی

فوتی های ناشی از کرونا در ملایر افزایش یافته است/نگرانی از آغاز مجالس عروسی
محسن ترکاشوند گفت: وضعیت کرونا در ملایر از قرمز رو به وخیم شدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ محسن ترکاشوند، مدیر شبکه شبکه بهداشت و درمان ملایر پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کووید ۱۹ در ملایر اظهار کرد: وضعیت کرونا در ملایر از قرمز رو به وخیم شدن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به افزایش تعداد فوتی های شهرستان تصریح کرد: در پیک سوم وی از ابتدای مهرماه بالاترین میزان فوت را در آمار کرونا ویروس داشته ایم.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر با بیان اینکه از ابتدای مهر ۴۸ مورد فوت مشکوک به کرونا در شهرستان به ثبت رسیدن است، تصریح کرد: از این میزان ۳۲ مورد مثبت بوده است و این امر نشان دهنده یک هشدار جدی در شهرستان است.

,

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم تاکید کرد: از ابتدای مهر ماه تا امروز ۵۵۱ مورد بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان های شهرستان داشته ایم که ۳۳۰ مورد مثبت بوده است که این بالاترین آمار در سه پیک است.

,

وی با اشاره به درگیری گروه های سنی مختلف دگ به بیماری کرونا تاکید کرد: در این ماه شهرستان در وضعیت بدی از کرونا قرار دارد و آمار مبتلایان و فوتی ها بسیار بالا رفته است.

,

ترکاشوند با بیان اینکه اغلب فوتی ها از افراد مسن هستند تصریح کرد: جوانان و افراد میان سال نیز در بین فوتی های کرونا دیده می شود.

,

وی عنوان کرد: صبح امروز ۱۱۰ بیمار در بیمارستان های شهرستان بستری هستند که نسبت به هفته قبل کاهش بستری داشته ایم

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: با توجه به تذکرات رعایت پروتکل های بهداشتی و آیتم های بهداشت فردی بالا رفته است و ۲۰ درصد استفاده از ماسک در شهرستان بیشتر شده است.

,

وی گفت: در پایان ماه صفردگ بسیاری از تجمعات کنسل شد و مراسم خاصی در شهرستان برگزار نشد و نگرانی اصلی ما از امروز آغاز مجالس عروسی است که می‌تواند آمار کرونا را بسیار بالا ببرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه