اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

پیش بینی و تجهیز 1500 تخت بستری برای بیماران کرونایی/ استعفای رییس بیمارستان امام رضا(ع) یک تصمیم شخصی بود

پیش بینی و تجهیز 1500 تخت بستری برای بیماران کرونایی/ استعفای رییس بیمارستان امام رضا(ع) یک تصمیم شخصی بود
بهمن روشنی, معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به در پیش داشتن فصل سرد سال یک هزار و ۵۰۰ تخت برای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های استان کرمانشاه پیش‌بینی و تجهیز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن روشنی در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،اظهار داشت: با وجود شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه همچنان تختهای بیمارستانی پاسخگوی ظرفیت است و در این راستا مشکلی نداریم.

وی افزود: ۱۸ تخت بستری در مرکز نسیم در حال خدمات رسانی به بیماران کرونایی است و درصدد افزایش ظرفیت تخت‌های icu در بیمارستان های گلستان و فارابی هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بیمارستان فارابی بخش روان تخلیه شده و همه ظرفیت برای بستری بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

روشنی گفت: در بیمارستانهای غیر دانشگاهی به ویژه شهدا و حضرت ابوالفضل(ع) برای بستری بیماران مبتلا به کرونا 40 تخت اختصاص داده شده که البته تکمیل نیست.

وی عنوان کرد: با توجه به در پیش داشتن فصل سرد سال یک هزار و ۵۰۰ تخت برای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های استان کرمانشاه پیش‌بینی و تجهیز شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: خرید و نصب دستگاه اکسیژن ساز مهمترین چالش بخش درمان است که درصدد خرید یک دستگاه برای بیمارستان گلستان و یک دستگاه برای بیمارستان اسلام آبادغرب هستیم.

وی خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی و ماندن در خانه توسط مردم شد و افزود: شیوع ویروس کرونا کاملا جدی است بنابراین مردم باید مباحث بهداشتی را رعایت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درباره استعفای رئیس بیمارستان امام رضا(ع ) گفت: دکتر بیدهندی با سابقه کار در معاونت درمان و بیمارستان امام رضا(ع ) به عنوان رئیس جدید بیمارستان کار خود را با قدرت آغاز کرده است.

روشنی با بیان اینکه سیاستهای کاری بیمارستان همچنان ادامه دارد، گفت: جابجایی در همه سیستم های اداری مرسوم است و علت استعفای دکتر سروش نیز یک تصمیم شخصی بوده است.

وی عنوان کرد: روند خدمات رسانی به بیماران ادامه دارد و استعفا خللی در فرآیند درمان ایجاد نخواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه