اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد؛

افزایش ۶۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در اسدآباد

افزایش ۶۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در اسدآباد
سرهنگ افشین یاری گفت: با تلاش مأموران ما کشفیات انواع مواد مخدر در شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۲ درصد افزایش‌یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ از افزایش کشفیات مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: کشفیات انواع مواد مخدر در شهرستان با تلاش مأموران ما نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۲ درصد افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , عصر همدان,

وی از افزایش ۳۶ درصدی کشف سرقت‌ها و ۲۸ درصدی دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: این شهرستان ۲۹ درصد در توقیف خودروها و ۱۴ درصد در توقیف موتورسیکلت هم رشد داشته است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به برخورد قاطع با تهدیدکنندگان سلامت عمومی در بحث ویروس کرونا، تصریح کرد: نیروی انتظامی بر اساس قانون ستاد کرونا و دستور دادستانی با تهدیدکنندگان سلامت عمومی و تجمعات در مراسمات عروسی و عزاداری برخورد می‌کند چراکه تهدید سلامت مردم جرم است.

,

وی در ادامه با اشاره به شعار هفته ناجا با عنوان امنیت و سلامت، گفت: برنامه‌های هفته ناجا از ۲۷ مهرماه و با رعایت دستورالعمل بهداشتی و با هدف گسترش گفتمان امنیت و سلامت، تقویت احساس امنیت عمومی، آشناسازی مردم با پیشرفت‌ها و فعالیت‌ها پلیس در عرصه‌های مختلف در این شهرستان اجرا خواهد شد.

,

یاری تاکید کرد: هم اکنون شهرستان اسدآباد در شرایط مطلوبی قرار دارد و نیروی انتظامی در راستای خدمت صادقانه به مردم از تمام ظرفیت های خود استفاده می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه