اخبار داغ

جدی در گفت‌وگو با دانا:

تصویب نهایی تحقیق و تفحص از سایپا و ایران خودرو در کمیسیون صنایع/ توضیحات خودروسازان قانع کننده نبود

تصویب نهایی تحقیق و تفحص از سایپا و ایران خودرو در کمیسیون صنایع/ توضیحات خودروسازان قانع کننده نبود
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادت مجلس از نهایی شدن تحقیق و تفحص از سایپا و ایران خودرو در پی قانع نشدن نمایندگان از توضیحات مدیران شرکت‌های خودروسازی خبر داد.
[

علی جدی، نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو گفت: تحقیق و تفحص از دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو در کمیسیون صنایع نهایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی عنوان کرد: پس از برگزاری نشست های مشترک متعدد بین نمایندگان سوال کننده با مدیران شرکت های سایپا و ایران خودرو و وزارت صمت، در نهایت نمایندگان از توضیحات ارائه شده نسبت به عملکرد این دو شرکت خودروساز قانع نشدند.

,

نماینده مردم شیروان ادامه داد: درخواست تحقیق و تفحص با رای نمایندگان در کمیسیون صنایع و معادن به تصویب نهایی رسید و در حال حاضر به هیئت رئیسه قوه مقننه تقدیم شده است تا تحقیق و تفحص از شرکت های خودروسازی انجام شده و گزارش آن به مردم و نمایندگان ارائه شود.

,

جدی با بیان اینکه قیمت، کیفیت و عرضه خودرو از جمله محور‌های تفحص از خودروسازی‌ها است و متقاضیان تحقیق و تفحص خواستار بررسی نحوه عرضه خودرو طی سال‌های اخیر هستند، خاطرنشان کرد: متقاضیان طرح تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها معتقد هستند در سال‌های گذشته علیرغم حمایت‌های بسیار از این صنعت از جمله ممنوعیت یا تعرفه‌گذاری برای واردات خودرو، خودروسازان نتوانستند به جایگاه مناسبی دست پیدا کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه