اخبار داغ

در پایان شصت‌وچهارمین دوره؛

جشنواره فیلم لندن بهترین‌هایش را شناخت/ «دور دیگر» بهترین فیلم شد

جشنواره فیلم لندن بهترین‌هایش را شناخت/ «دور دیگر» بهترین فیلم شد
جشنواره فیلم لندن فیلم تازه توماس وینتربرگ را به‌عنوان بهترین فیلم ۲۰۲۰ انتخاب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورایتی، «دور دیگر» ساخته توماس وینتربرگ با بازی مدس میکلسن مهمترین جایزه شصت و چهارمین دوره جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۰ را به خانه برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وینتربرگ, مدس, میکلسن,

«دور دیگر» موفق به کسب جایزه مخاطبان به عنوان بهترین فیلم شد و در همین حال «نقاش و دزد» به کارگردانی بنجامین ری نیز جایزه بهترین مستند را دریافت کرد. تامی گیلارد برای «گوی پردار» نیز جایزه بهترین فیلم کوتاه را برد و «دلتنگ برای پایان» به کارگردانی آنا وست و دیوید کالانان جایزه بهترین هنر ایکس‌آر را از آن خود کرد.

, تامی, گیلارد, دلتنگ, آنا, وست, کالانان, ایکس‌آر,

«دور دیگر» داستان مارتین را روایت می‌کند. این شخصیت که میکلسن نقشش را بازی کرده همسر و پدری است که زمانی عالی بود اما اکنون تنها پوسته‌ای از خود گذشته‌اش به جای مانده است.

, شخصیت, میکلسن,

در همین حال کتی بردی نیز بهترین کارگردان اول یک فیلم بلند شد و برای فیلم «آتش وحشی» عنوان ستاره بین‌المللی سینمای فردا را از آن خود کرد.

, کتی, بردی, سینمای فردا,

در جشنواره لندن امسال «شطرنج باد» ساخته محمد رضا اصلانی، «خط فرضی» ساخته فرنوش صمدی، فیلم کوتاه «شاهد» ساخته علی عسگری و فیلم کوتاه «آشو» به کارگردانی جعفر نجفی از ایران حضور داشتند.

, آشو,

شصت و چهارمین دوره این جشنواره امسال به صورت ترکیبی از رویدادهای فیزیکی و آنلاین از ۷ اکتبر (۱۶ مهر) کارش را شروع کرد و ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) به کارش خاتمه داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه