اخبار داغ

نماینده رفسنجان و انار در مجلس:

دیوار تحریم‌های آمریکا با پایان تحریم تسلیحاتی ایران شکست/ دولت بودجه دفاعی کشور را افزایش دهد

دیوار تحریم‌های آمریکا با پایان تحریم تسلیحاتی ایران شکست/ دولت بودجه دفاعی کشور را افزایش دهد
حسین جلالی با تأکید بر اینکه دولت باید بودجه دفاعی کشور را افزایش دهد، گفت: دیوار تحریم‌های آمریکا شکست و ما باید از این فرصت برای حرکت و حل مشکلات اقتصادی استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به پایان تحریم محدودیت‌های تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران و با تأکید بر اینکه آمریکا تلاش می کرد که این تحریم به قوت خود باقی بماند، گفت: استکبار جهانی با استفاده از مکانیسم ماشه سعی داشت تا تحریم ها را تمدید کند که در این راستا جامعه جهانی با این دولت همراهی نکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایان تحریم تسلیحاتی پیروزی بزرگی برای ایران و شکست آمریکا است، ابراز کرد: این مسئله دریچه خوبی برای شکوفایی اقتصاد ما خواهد بود؛ چرا که سلاح مسئله مهمی در دنیا است و می توانیم بگوییم شاه کلید مباحث تحریم، تسلیحات است.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تحریم ها به این علت است که سلاح به کشوری وارد و خارج نشود؛ بنابراین زمانی که این شاه کلید شکست، تحریم دیگر معنایی ندارد.

,

وی با تأکید بر اینکه دیوار تحریم های آمریکا شکست و ما باید از این فرصت جهت حرکت و حل مشکلات اقتصادی استفاده کنیم، عنوان کرد: عمده مشکلات اقتصادی ما به زیر ساخت های اقتصادی، ضعف مدیریت و مسائل بانکی و گمرکی بر می گردد.

,

حجت الاسلام و المسلمین جلالی بیان کرد: ما باید از ایران فرصت در جهت تقویت بنیه دفاعی و تجهیز محور مقاومت استفاده کنیم؛ چرا که ما دیگر هیچ محدودیتی در صادرات و واردات سلاح به کشورهای سوریه، لبنان، عراق، یمن و .. بر اساس کنوانسیون نداریم و بنابراین ارتباط ما با محور مقاومت فعال تر خواهد شد.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متأسفانه دولت به بهانه کسری بودجه و تحریم ها، نسبت به مسائل دفاعی بودجه قابل توجه ای را اختصاص نداده است واین بودجه در مقابل بسیاری از کشورها بسیار ناچیز است.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: چنانچه ما توانسته ایم در عرصه دفاعی افتخاراتی را کسب کنیم به دلیل همت جهادی و اعتماد به نفس نیروهای ما بوده است که از حداقل امکانات حداکثر استفاده را کرده اند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: دولت وظیفه دارد که بودجه دفاعی کشور را افزایش دهد و حال که فرصت طلایی و خوبی به وجود آمده از این مسئله در جهت جبران مباحث دفاعی استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه