اخبار داغ

بی‌تدبیری مسئولین نفت گچساران در انحلال تیم فوتبال

بی‌تدبیری مسئولین نفت گچساران در انحلال تیم فوتبال
مسئول کانون هواداران فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: واقعا جوانان گچساران با این تیم زندگی می‌کنند،حداقل درد و رنج مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان شهرم به کنار، اما حداقل تیم فوتبال را از جوانان این شهر نگیرید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق خادمی، مسئول کانون هواداران فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با صبح زاگرس، در واکنش به خبر انحلال این تیم نفتی گفت: متاسفانه مدیریت نفت باید در این خصوص کمی صبوری  می کردند و به رفع مشکلات فوتبال باز هم همت می کردند نه اینکه اعلام به عدم تیم داری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: با توجه به اینکه در زمان فرماندار سابق گچساران به عنوان مشاور ورزشی کنارشان حضور داشتم، با توجه به مشکلات تیم فوتبال در آن دوران به تبع موضوع را با وی درمیان گذاشتم که به نوعی در جلسات شورای تامین موارد و مشکلات تیم نیز مطرح شوند،به هرحال در شورای تامین این مهم مطرح و مصوبه ای در این جهت هم تصویب شد که تیم های ورزشی با توجه به مشکلات بودجه ای می توانند از دور رقابت ها کنار برود، مگر تیم فوتبال که باید حمایت شود.

, .,

خادمی اظهارکرد: معتقدم که انحلال تیم فوتبال به دلیل آسیب هایی که می تواند برجوانان شهرم وارد کند، هرچند هواداران و طرفداران خاص خودش را دارد، به هیچ عنوان به صلاح و مصلحت جوانان این منطقه نخواهد بود.

,

رئیس کانون هواداران فوتبال نفت درادامه اظهارکرد: سالیان سال مردم گچساران رنج ناشی از دود آلودگی چاه های نفت و صدای ناله شعله های آتش را کشیده اند و در این برهه اقتصادی نمی توان بر جوانان این شهر بازهم ظلمی دیگر روا داشته شود، بنابراین این حرکت از جانب مدیریت شرکت نفت آنهم به صورت خود سرانه ظلمی آشکار برجوانان و علاقه مندان فوتبال در این شهر است.

,

وی افزود:به هرحال ما از مسئولین شهرستان و استان خواهشمندیم به این قضیه ورود کنند و به مشکلات این تیم فوتبال نفت و گاز که حق مسلم جوانان این شهر است رسیدگی کنند، در حالی که تنها امید و روزنه جوانان این شهر فقط همین تیم فوتبال است.

,

خادمی تصریح کرد: مسئولین چرا نمی خواهند باور کنند که آمار خودکشی های جوانان این استان در صدر آمار کشور قرار دارد، اما متاسفانه مسئولین نفت می خواهند تنها امید جوانان گچساران را ناامید کنند،اگر قانون نفت برای همه یکی است چطور تیم های نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، نفت امیدیه و...با جدیت تمام در رقابت های فوتبال حضور دارند، یعنی دیواری کوتاه تر از تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ندیدند!.

,

وی درادامه اظهارکرد: یعنی اگر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران منحل شود مشکلات مردم حل می شود؟،یعنی شرکت نفت با این همه عظمت فقط مشکلش شده است تیم فوتبال و تیم داری؟، آیا در زمانی که شهرمان از وجود نماینده مجلس محروم است باید بازهم بی تدبیری مسئولین نمایان شود؟!.

,

این هوادار فوتبال افزود: بنده به عنوان یک هوادار از شورای تامین شهرستان،از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی تقاضا دارم که به این موضوع ورود کنند و تنها نماینده استان در لیگ دو فوتبال را حمایت کنند.

,

خادمی ادامه داد: واقعا جوانان گچساران با این تیم زندگی می کنند، حداقل درد و رنج مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان شهرم به کنار، اما حداقل تیم فوتبال را از جوانان این شهر نگیرید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه