اخبار داغ

علی‌نژاد: ژیمناستیک ایران در مسیر خوبی حرکت می کند/ به کسب سهمیه المپیک ژیمناستیک امیدواریم

علی‌نژاد: ژیمناستیک ایران در مسیر خوبی حرکت می کند/ به کسب سهمیه المپیک ژیمناستیک امیدواریم
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ، حرکت ژیمناستیک را در یک مسیر خوب توصیف کرد و با تاکید بر آرامش در استمرار همین رویه نسبت به کسب سهمیه المپیکی این رشته نیز ابراز امیدواری کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزشی جوانان، مهدی علی نژاد در مجمع سالیانه فدراسیون ژیمناستیک از زحمات رییس این فدراسیون در طی یکسال اخیر در ارتباط با ارتقا و توسعه ژیمناستیک ایران تشکر کرد و اظهار داشت: ژیمناستیک یک رشته با اهمیت در ورزش محسوب می شود بطوریکه پرورش ورزشکاران این رشته با امادگی جسمانی بالا برای بقیه رشته ها یک اتفاق خوب محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علی نژاد تعداد بالای علاقمندان به این رشته را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: جمعیت قابل توجه ژیمناستیک بیانگر میزان علاقمندی و استعداد های خوب این رشته در سطح کشور است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در حوزه قهرمانی آنطور که باید و شاید انفاقات خوبی رقم زده نشده است اما قدم های مثبتی برداشته شده است که امیدوارم با کسب سهمیه المپیکی این رشته نیز همراه شود و در بازی های آسیایی٢٠٢٢ هم موفق به کسب مدال شویم تا این رشته در زمره ورزش های مدال آور ایران در قالب بازی های آسیایی قرار بگیرد.

علی نژاد ادامه داد: مسیری که ژیمناستیک طی می کند مسیر خوبی است که با حفظ ارامش منجر به دستیابی و تحقق اهداف نیز خواهد شد و از طرفی برخورداری این فدراسیون از ٢٧٠ هزار ورزشکار سازمان یافته زمینه مناسبی را برای برنامه ریزی با رویکرد مدال آوری فراهم می کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: ژیمناستیک ایران بسیار به کسب سهمیه المپیک نزدیک بود و اگر در رویداد باکو ان اتفاق بد رخ نمی داد و مسابقات پایانی لغو نمی شد قطعا به سهمیه هم دست پیدا می کردیم اما اکنون نیز فرصت المپیکی شدن برای ژیمناستیک ایران در مسابقات پیش رو وجود دارد.

,
,
,
,
,
,
,

علی نژاد گفت: وزارت ورزش و جوانان هم این رشته مادر را حمایت می کند و با وجود محدودیت های بودجه ای به دلیل فعالیت های خوب ، ٣٤ درصد به بودجه فدراسیون ژیمناستیک اضافه شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه