اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش ازنا:

لزوم تسریع در تکمیل پروژه های آموزشی شهرستان ازنا

لزوم تسریع در تکمیل پروژه های آموزشی شهرستان ازنا
جمالی، مدیر آموزش و پرورش ازنا گفت: تسریع در اجرای پروژه های عمرانی و آموزشی سبب تحول در سطح شهرستان می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود جمالی  در گفت‌وگو با ازناخبر اظهار داشت: هدف ازاین بازدیدها قرار گرفتن در جریان روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نیمه تمام و بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش است، امیدواریم با بررسی مشکلات و نواقص نسبت به رفع آنها اقدام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناخبر,

وی افزود: با تسریع در اجرای این پروژه های عمرانی شاهد تحولاتی شگرف در سطح آموزش و پرورش و رفاه بیش از پیش دانش آموزان خواهیم بود.

,

حجت الاسلام علی سپهوند در این بازدید ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته بر ادامه فعالیتهای عمرانی آموزش پرورش و خدمات رسانی به مردم شهرستان ازنا تاکید کرد و گفت: اهتمام به امر مدرسه سازی بسیار ارزشمند است.

,

وی افزود: مدرسه‌سازی یک امر خدا پسندانه است که باعث ارتقاء سطح فرهنگ و سواد جامعه شده و ثوابی اخروی و دنیوی را به همراه دارد.

,

امام جمعه ازنا ملاک ارزش گذاری کارهای خیر را رضایت الهی دانست و عنوان کرد: خدمت به مردم از برترین عبادت ها و ذخیره ارزشمندی برای آخرت است و مدرسه سازی از جمله کارهای ارزشمند و ماندگار برای نسل های آینده است.

,

به گزارش ازناخبر، در این بازدید از پروژه های حوزه شهری آموزش و پرورش شامل پروژه ۹ کلاسه کوی امام علی(ع)، پروژه ۱۲ کلاسه خیابان ۲۰ متری شاهد و پروژه ۹ کلاسه خیابان ۳۵ متری، بازدید به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه