اخبار داغ

مسئول بسیج کارگری شهرستان رزن مطرح کرد؛

تقدیم ۳۶ شهید از جامعه کارگری در رزن و درگزین

تقدیم ۳۶ شهید از جامعه کارگری در رزن و درگزین
محسن هادی ذاکر گفت: جامعه کارگری شهرستان رزن با تقدیم ۳۶ شهید در دوران دفاع مقدس به انقلاب اسلامی پیمانی عملی بسته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن هادی ذاکر، مسئول بسیج کارگری شهرستان رزن در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: کارگران در طول سالهای منتهی به پیروزی انقلاب و دفاع مقدس از مهمترین و اثرگذارترین اقشار جامعه بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه حضور مستمر و مداوم جامعه کارگری کشور در عرصه دفاع از انقلاب و دفاع مقدس فقط به حضور در عرصه جنگ نظامی خلاصه نمی شود، ادامه داد: در سالهایی که کشور دچار مشکلات اقتصادی بوده است جامعه کارگری با ایثار در راه ایستادگی اقتصادی فعالیت کرده اند.

,

مسئول بسیج کارگری سپاه شهرستان رزن و درگزین تلاش در جهت رهایی کشور از بند وابستگی اقتصادی و صنعتی را مهمترین مسیر برای رهایی از مشکلات اقتصادی برشمرد و افزود: در این اقدام محوریترین قشر جامعه کارگری است که در شهرستان ما نیز کارگران به خوبی به این وظیفه عمل نموده اند.

,

هادی ذاکر حضور کارگران شهرستان در عرصه اقتصاد مقاومتی را ستودنی دانست و اضافه کرد: در هفته شهدای کارگر برنامه های متنوعی همچون مسابقه کتاب خانی،تقدیر از خانواده شهدا،نامگذاری مسیرهای اصلی به نام شهدای کارگر و سیفت ایثار در سطح صنایع و کارخانجات شهرستان برگزار می شود.

,

وی همچنین از حضور موثر و فعال کارگران در رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: از این کارگران و مدیران کارخانجات تقدیر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه