اخبار داغ

عنابستانی:

رأی‌گیری نمایندگان در کمیسیون ها شفاف می شود

رأی‌گیری نمایندگان در کمیسیون ها شفاف می شود
عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: رأی‌گیری نمایندگان در جلسات کمیسیون‌ها هم باید به صورت سیستمی و شفاف باشد و به ‌گونه‌ای که مشخص باشد نظر نمایندگان به طرح‌ها و لوایح مختلف چه بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر عنابستانی با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس، گفت: در این جلسه طرح ۹ ماده‌ای شفافیت آرای نمایندگان در دستورکار قرار گرفت که ۴ ماده از آن به تصویب رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه مواد مرتبط با علنی شدن و پخش زنده مذاکرات کمیسیون های تخصصی مجلس به تصویب رسید، افزود: همچنین نمایندگان سازمان صدا و سیما مجاز شدند که متناسب با مباحثی که قرار است در کمیسیون‌های مجلس مطرح شود، در این جلسات حضور یابند و مباحث را برای عموم مردم اطلاع‌رسانی کنند.  

,

عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همچنین بر اساس مصوبه امروز این کمیسیون، مقرر شد که مباحث کمیسیون‌ها به صورت مکتوب و صوتی اطلاع‌رسانی شود، اظهار داشت: علاوه بر این، رأی‌گیری نمایندگان در جلسات کمیسیون‌ها هم باید به صورت سیستمی و شفاف باشد و به ‌گونه‌ای که مشخص باشد نظر نمایندگان به طرح‌ها و لوایح مختلف چه بوده است.

,

وی تصریح کرد: سایر مواد این طرح هم صبح فردا بررسی و تصویب خواهد شد تا با تکمیل بررسی جزئیات، این طرح در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ک

,

منبع: مهر

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه