اخبار داغ

مجمع سالیانه هیات والیبال گیلان برگزار شد؛

داورزنی: موفقیت‌های والیبال مرهون زحمات مربیانی ناشناس است

داورزنی: موفقیت‌های والیبال مرهون زحمات مربیانی ناشناس است
رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به افتخارات کسب شده این رشته ورزشی در سال‌های اخیر، گفت: بازیکنان خوبی که در تیم‌های ملی و رده‌های سنی والیبال ایران حضور دارند، دستاورد زحمات مربیانی ناشناس است که شاید اصلا دیده هم نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مجمع سالیانه هیات والیبال استان گیلان امروز (سه‌شنبه) به صورت وبینار و به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رئیس فدراسیون والیبال در این نشست با بیان این که استان گیلان در چند دهه گذشته بازیکنان تاثیرگذاری به تیم ملی و رده‌های سنی والیبال معرفی کرده است، گفت: جای نماینده این استان در لیگ برتر مردان و بانوان ایران خالی است. خوشبختانه از زمانی که خاکزاد رئیس هیات والیبال استان گیلان شد، ثبات مدیریتی به هیات برگشت و متناسب با انتظارات فدراسیون و مردم استان، اهداف و برنامه‌هایی برای رشد و توسعه والیبال استان گیلان ترسیم و تدوین شده است.
,
 
,
وی با یادآوری این که استان گیلان نسبت به برخی استان‌های ایران از ظرفیت‌های اقتصادی خوبی برخودار است و می‌تواند با جذب حامیان مالی در حوزه والیبال حضور پررنگی داشته باشد، گفت: فدراسیون نگاه ویژه‌ای به این استان دارد و همان‌گونه که نیروهای علمی خوبی در هیات فعالیت دارند، در والیبال استان گیلان نیز نیروهای متخصص خوبی شامل مربیان و داوران فعال هستند و به‌ همین دلیل، انتظار بیش‌تری از این استان برای توسعه والیبال و نقش‌آفرینی در سطح تیم ملی داریم.
,
 
,
رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به سیاست تمرکززدایی فدراسیون برای واگذاری میزبانی‌ها به استان‌ها، تصریح کرد: استان‌های مختلف همچون آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در سال‌های اخیر در میزبانی مسابقات بین‌المللی فعال شدند و استان گیلان نیز باید در این زمینه بیش‌تر کوشا شود و این انتظار دور ازدسترس نیست.
,
 
,
وی با بیان این که والیبال سومین یا چهارمین رشته ورزشی جهان است که در بین خانواده‌ها حضور پررنگی دارد، افزود: تقبل میزبانی مسابقات بین‌المللی والیبال، یکی از راه‌های رشد و توسعه این ورزش در هر استانی است، زیرا ضمن ایجاد زمینه استانداردسازی زیرساخت‌ها برای والیبال، نگاه خانواده‌ها به‌ویژه نوجوانان و جوانان را به این رشته ورزشی معطوف می‌کند. گیلان استانی توریستی و گردشگری است و می‌تواند در رشد و توسعه والیبال نقش بیش‌تری داشته باشد.
,
 
,
رئیس مجمع سالیانه هیات والیبال گیلان با اشاره به افتخارات کسب شده والیبال ایران در سال‌های اخیر گفت: افتخارات کسب شده در سطح ملی، بدون همکاری هیات‌ها امکان‌پذیر نبوده و نخواهد بود. بازیکنان خوبی که در تیم‌های ملی و رده‌های سنی والیبال ایران حضور دارند، دستاورد زحمات مربیانی است که در استان‌های مختلف کشور از جمله گیلان فعال بوده و شاید هم اصلا دیده نشوند.
,
 
,
داورزنی تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که تعداد زیادی از بازیکنان ایران که در سطح اول جهان حضور دارند، با تلاش مربیان و هیات‌های استانی به این جایگاه دست یافتند.
,
 
,
رئیس فدراسیون والیبال به حمایت‌های خوب اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان از این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: به یقین، تعامل خوب هیات‌های استانی با ادارات کل ورزش و جوانان، تاثیر بسیار خوبی در توسعه یک رشته ورزشی خواهد داشت و امیدوارم در آینده شاهد نقش پررنگ‌تر استان گیلان در والیبال ملی سالنی و ساحلی ایران باشیم.
,
 
,
در ادامه این مجمع، فاضل بازیار معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در سخنان کوتاهی به نگاه عادلانه رئیس هیات والیبال استان به تمامی شهرهای استان اشاره و از رئیس فدراسیون درخواست کرد که یک سالن تخصصی والیبال برای مدت سه تا پنج سال در اختیار هیات گیلان قرار گیرد.
,
 
,
محمدرضا داورزنی با توجه به تجارب خود در دوره مسئولیتش در معاونت توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، توضیحاتی درباره نحوه واگذاری یکی از سالن‌هایی که مالکیت آن در اختیار وزارت ورزش است، به اعضای مجمع سالیانه هیات والیبال گیلان ارائه کرد و قرار شد اداره کل ورزش و جوانان استان، این موضوع را پیگیری کند.
,
 
,
در این مجمع که محسن خاکزاد رئیس هیات والیبال استان گیلان و دیگر اعضا شرکت داشتند، گزارش عملکرد هیات، گزارش مالی سال ۹۸ هیات و اهداف و برنامه‌های سال ۹۹ ارائه شد و پس از رای‌گیری به تصویب و تایید اعضای مجمع رسید.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه