اخبار داغ

نماینده مردم خرم آباد در مجلس:

استیضاح رئیس جمهور ثمره‌ای برای مردم ندارد/ضرورت تعامل سازنده و نظارت جدی در راستای قانونگذاری

استیضاح رئیس جمهور ثمره‌ای برای مردم ندارد/ضرورت تعامل سازنده و نظارت جدی در راستای قانونگذاری
ویسکرمی، نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح رئیس جمهور در این مدت کوتاه تا انتخابات بیشتر حاشیه ایجاد می کند و ثمره ای برای مردم ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به استیضاح رئیس جمهور اظهار داشت: بهترین کاری که مجلس تا انتخابات ریاست جمهوری باید انجام دهد این است که تعامل سازنده و انتقادی با وزاری دولت داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: اگر دولت و وزیران با محوریت کمیسیون ها در جهت همکاری برای حل مشکلات مردم و نظارت بر اجرای قانون همراهی کنند، در این مدت باقیمانده تا انتخابات بهتر می توان نتیجه گرفت.

,

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس تصریح کرد: به جای تمرکز بر کارهایی مانند استیضاح رئیس جمهور بهتر است با نظارت و برنامه ریزی اقداماتی انجام داد که اثرگذار باشد.

,

وی عنوان کرد: با وجود رئیس جمهور، وزار و مدیران میانی نظارت هایی انجام دهند که نیاز است تعامل سازنده و نظارت جدی در راستای قانونگذاری داشته باشیم. باید به فکر همکاری سازنده همراه با جایگاه نظارتی باشیم و اقداماتی مانند استیضاح رئیس جمهور بیشتر حاشیه ایجاد می کند و ثمره ای  برای مردم ندارد.

,

ویسکرمی گفت: تعامل سازنده، نظارت جدی و تاکید بر اجرای قانون ضروری است و اگر خلاء قانونی وجود دارد مجلس با قانون گذاری مشکل را حل کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه