اخبار داغ

نامه فوتبالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به وزیر نفت؛

تیم نفت و گاز گچساران را دریابید

تیم نفت و گاز گچساران را دریابید
کلانتری گفت: ورزش کهگیلویه و بویراحمدی جای کار بیشتری دارد و با صراحت اعلام می‌کنم آینده درخشانی در انتظار ورزش انفرادی زنان و مردان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، حسین کلانتری در بازدید سرزده از اداره‌کل ورزش و جوانان ضمن ابراز رضایت از رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: کرونا در همه بخش‌ها از جمله ورزش و جوانان کار را سخت و دشوار کرده است. ورزشکاران به عنوان سفیران سلامت برای قطع زنجیره  کرونا مشارکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد استان مستعدی است، افزود: استان دارای نیروی انسانی توانمند در همه حوزه‌های سیاسی، اجتماعی فرهنگی..است در حوزه ورزش هم شاهد این پتانسیل هستیم لذا اگر سرمایه‌گذاری علمی و اصولی شکل گیرد سال‌های آینده ورزشکاران بیشتری از استان در سطح ملی، آسیایی و حتی جهانی افتخارآفرینی خواهند کرد.

,

وی با اشاره به دیدار با وزیر ورزش و جمعی از روسای فدراسیون‌ها گفت: وزیر ورزش و همچنین روسای فدراسیون‌ها با توجه به ساختار محیطی و جغرافیایی استان بر فراهم شدن بستر ورزش‌های انفرادی و سرمایه‌گذاری در این زمینه تاکید داشتند.

,

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور تیم‌هایی از استان در لیگ برتر هندبال کشور گفت: در ورزش‌های تیمی، تیم‌های خوب شهرهای گچساران و دهدشت در لیگ برتر هندبال هستند و سال‌های قبل هم فوتبال استان از جایگاهی برخوردار بود البته تیم‌های ما مشکلاتی دارند که در این خصوص با من صحبت‌هایی شد و کسانی برای رفع دغدغه تیم‌های ورزشی مامور شدند.

,

کلانتری در ادامه بیان کرد: تیم‌های هندبال و فوتبال نفت و گاز گچساران دچار معضلاتی هستند در همین خصوص به وزیر نفت نامه نوشتم و پیگیر رفع موارد تیم‌های نفت و گاز هستم.

,

استاندار به توفیقات در رشته‌های رزمی اشاره کرد و گفت: ورزش کهگیلویه و بویراحمدی جای کار بیشتری دارد و با صراحت اعلام می‌کنم آینده درخشانی در انتظار ورزش انفرادی زنان و مردان است.

,

وی به تحول در ورزش استان با حضور سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان و رضایت هیات‌های ورزشی و کارکنان از وی اشاره کرد و افزود: توصیه می‌کنم فضاهای ورزش‌های همگانی و قهرمانی را توسعه دهیم، ضمن اینکه استان مستعد برگزاری جشنواره‌های زمستانی است.

,

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به موفقیت اخیری که پرفسور ملک‌حسینی در سطح جهان داشت اشاره کرد و گفت: مایه افتخار است فرزندی از بویراحمد در سطح جهان می‌درخشد بسیاری مسئولان از سایر استان‌ها با من تماس داشتند و این موفقیت که مایه مباهات است را تبریک گفتند همانطور که در این زمینه و سایر حوزه‌ها انسان‌های بزرگی داریم در حوزه‌های ورزشی هم ورزشکاران ما می‌توانند افتخارآفرین باشند.

,

پیش از سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سید محمدتقی علوی با تبریک هفته تربیت بدنی گفت:  ورزش استان می‌تواند جایگاه بهتری در سطح کشور داشته باشد.

,

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آماده میزبانی از مسابقات کشوری و حتی آسیایی هستیم، افزود:  سال گذشته میزبان مسابقات قایقرانی رشته اسلالوم بودیم، بعد از میزبانی خوب استان فدراسیدن به این نتیجه رسید که کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند میزبانی مسابقات آسیایی و بین‌المللی این رشته را عهده‌دار شود.

,

وی عنوان کرد: استان کاندیدای برگزاری مسابقات جوانان هاکی جهان است و قرار بوده بازرسانی از کشور سوئیس برای بازدید از امکانات استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر کنند که با توجه به بیماری کرونا این سفر تاکنون مقدور نبوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه