اخبار داغ

آخرین وضعیت زیرسازی و آسفالت شهرک‌های شهرلنده

آخرین وضعیت زیرسازی و آسفالت شهرک‌های شهرلنده
شهردار لنده از آسفالت 7 کوچه در شهرک فجر لنده و اتمام عملیات زیرسازی تمام کوچه‌های شهرک فجر و امادگی برای آسفالت در آینده نزدیک خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مختار مشهدی زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره به آخرین وضعیت زیرسازی و آسفالت شهرک های فجر، بهاران و شهید رجایی لنده گفت: در طول سه سال گذشته تمام توان خود را بر روی شهرک های الحاقی بهاران، فجر و سرآسیاب گذاشتیم که در زمینه جدول گذاری در این شهرک ها90درصد کارصورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس،,

وی افزود: در زمینه زیر سازی نیز تمام کوچه ها و معابر این سه شهرک زیر سازی شده اند و در زمینه آسفالت نیز بیش از 7کوچه در شهرک سرآسیاب و فجر در فاز اول در خرداد ماه سال جاری صورت گرفته است.

,

شهردار لنده تصریح کرد: با اعتبارات تخصیص یافته شهرداری لنده کارهای خوبی صورت گرفت در تفاهم نامه با بنیاد قرار بود که مشارکت دو میلیارد تومانی در زمینه معابر شهری داشته باشد که منتظر اجرای این مهم هستیم.

,

وی گفت: با رایزنی صورت گرفته قرار است بنیاد در زمینه آسفالت تمام کوچه ها و معابر در شهرک فجر و سرآسیاب همکاری و همراهی لازم راداشته باشند که از طرفی نیز مردم واقعا در شرایط بسیار بدی به سر می برند که امیدواریم این معضل هرچه سریعتر بر طرف شود.

,

مشهدی زاده گفت: بیش از 25سال است که مردم د راین شهرک ها با کمترین امکاناتی دارند زندگی می کنند که باتوجه به سیلاب های گذشته و افزایش روند مهاجرت این شهرک ها به شهر لنده الحاق شد که هیچ اقدامی توسط بنیاد مسکن صورت نگرفته است.

,

وی گفت: اولویت کار را از ابتدای شروع به کار به این شهرک ها دادیم که تلاش های خوبی صورت گرفت که امیدواریم تا پایان خرداد ماه سال 1400بتوانیم تمام کوچه ها و معابر شهرک های لنده را آسفالت کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه