اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

۱۰۰۰ تخت نقاهتگاهی در استان زنجان آماده‌سازی شد

۱۰۰۰ تخت نقاهتگاهی در استان زنجان آماده‌سازی شد
علیرضا آرمانی‌کیا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: یک هزار تخت نقاهتگاهی در استان زنجان آماده‌سازی شده است تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا آرمانی‌کیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل استفاده از تمامی ظرفیت بخش‌های بیمارستانی، از ظرفیت نقاهتگاه‌ها استفاده نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی افزود: هنوزی نیازی به استفاده از ظرفیت نقاهتگاه‌ها در استان زنجان نشده است اما در دو موج گذشته کرونا 3 هزار تخت در این نقاهتگاه‌ها ظرفیت سازی شد.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: نقاهتگاه‌ها بر اساس نیاز استان آماده‌سازی می‌شود که تا کنون نیازی به استفاده از خدمات نقاهتگاه‌ها نبوده است.
,
 
,
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار تخت نقاهتگاهی آماده ارائه خدمات به بیماران کرونایی است، ادامه داد: در صورت نیاز بیماران به نقاهتگاه‌ها مراجعه می‌کنند.
,
 
,
آرمانی کیا ادامه داد: بیماران بر اساس تشخصیص پزشک در نقاهتگاه بستری می‌شوند تا خدمات بهداشتی لازم را دریافت کنند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه بیمارانی که در خانه امکان نگهداری آنها وجود ندارد، در نقاهتگاه‌ها بستری می‌شوند، افزود: باید شرایط لازم برای نگهداری بیماران فراهم شود.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: بهترین کار برای بیماران کرونایی ماندن در خانه با تهویه مناسب و رعایت پروتکل ‌های بهداشتی است که این امر با تشخیص پزشک انجام می‌شود.
,
 
,
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در حال حاضر هیچ بیماری در نقاهتگاه‌های استان نگهداری نمی‌شود اما در صورت نیاز از این ظرفیت برای خدمات رسانی بهتر به بیماران کرونایی استفاده می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه