اخبار داغ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

دستگاه‌های اجرایی از محل تهاتر پاسخگوی مطالبات کارکنان باشند

دستگاه‌های اجرایی از محل تهاتر پاسخگوی مطالبات کارکنان باشند
استاندار کهگیلویه و بویراحم با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی از محل تهاتر پاسخگوی مطالبات کارکنان باشند گفت :در حوزه های مسکن روستایی و ملی، استان در جایگاه خوبی قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه در حوزه ساختمان‌های خصوصی و باید شورای فنی را با اعمال نظارت و بازدید موضوعات را دنبال کند، گفت: با توجه به ظرفیت های استان  در اکثر شاخص‌ها می توانیم جزء ۱۰ استان برتر باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, استاندار ,

حسین کلانتری با بیان اینکه ۱۰۰۰ پروژه راه در راستای جهش تولید وجود دارد، که پروژه پاتاوه دهدشت در حال اتمام است، گفت: در حوزه‌های مسکن روستایی و ملی استان در بسیاری شاخص‌ها جایگاه خوبی دارد و رتبه ۲ الی ۵ کشور در  شاخص‌های مختلف کشور کسب شده است.

کلانتری با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت باید در بازدیدها موردنظر باشد، گفت: دستگاه‌ها در خصوص استفاده از انرژی‌های خورشیدی گام برداشتند و دستگاه‌ها که عملکرد خوبی داشته تشویق و همچنین دستگاه ها ضعیف باید تلاش های مضاعف تری داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۳ برابر مصرف دنیا مصرف انرژی داریم و باید به نسبت و سهم خود استاندارسازی شود، گفت: باید نیروهای جوان با دانش را برای استفاده در حوزه فنی و استاندارسازی از ظرفیت آنها  استفاده کرد.

کلانتری با بیان اینکه در استفاده از انرژی خورشیدی در استان باید استفاده بیشتری شود، گفت: باید ارزیابی استفاده از انرژی خورشیدی نسبت به سایر نقاط کشور مورد بررسی و در آن راستا گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه موضوع برق امید سبب اتفاق بزرگی در کشور می‌شود، گفت: با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر سرانه هزینه‌ها برای خانوارها در حوزه برق می‌تواند به صفر برسد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

استاندار در خصوص تهاتر و مولدسازی دستگاه‌ها گفت: حدود ۱۲۳۰ میلیارد ریال از محل تهاتر در استان استفاده شده است و در سال جاری همه دستگاه‌ها و بانک ها به آنها تاکید می‌کنم در بحث مولدسازی عملکرد آنها رصد می شود و هیچ دستگاهی نمی تواند از این موضوع عبور کند زیرا تکلیف قانونی و شرایط و ردیف بودجه است و اگر دستگاهی تعلل کند برخورد خواهیم داشت.

وی در پایان گفت از محل تهاترها دستگاه‌های اجرایی می‌توانند پاسخگویی مطالبات، پاداش پایان خدمت کارکنان باید باشند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه