اخبار داغ

در آیین افتتاح ۱۰۰واحد مسکونی سیل زده گمیشان عنوان شد؛

بازسازی بیش از یکهزار و 600 واحد مسکونی سیل زده گلستان توسط سپاه/ خاطره جاودانه سپاه در کنار مردم سیل زده

بازسازی بیش از یکهزار و 600 واحد مسکونی سیل زده گلستان توسط سپاه/ خاطره جاودانه سپاه در کنار مردم سیل زده
مراسم افتتاح متمرکز ۱۰۰ واحد مسکونی مناطق سیل زده سیمین شهر گمیشان با حضور مشاور فرمانده کل سپاه و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی و خدمت رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در این شهرستان برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، آیین  افتتاح متمرکز ۱۰۰ واحد مسکونی مناطق سیل زده سیمین شهر گمیشان  ظهر امروز با حضور سردار حزنی ؛ مشاور فرمانده کل سپاه و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی و خدمت رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار گلستان، فرمانده سپاه قدس گیلان، فرمانده سپاه نینوا استاندار گلستان و جمعی از مسئولان در گمیشان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

این پروژه جزء پروژه های اجرا شده توسط سپاه قدس استان گیلان معین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان گمیشان است.

,

لحظه ای خدمت به مردم را متوقف نخواهیم کرد

, لحظه ای خدمت به مردم را متوقف نخواهیم کرد,

سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در آیین افتتاح ۱۰۰واحد مسکونی مناطق سیل زده گمیشان اظهار کرد: ما در سیل گلستان ۳۲ هزار نیروی بسیجی را در قالب ۲هزار و ۶۵ گروه جهادی به کار گرفتیم تا خدمت رسان مردم باشیم.

,

وی افزود: یکهزار و ۶۸۵ واحد مسکونی را در سیل بازسازی کردیم و کار ساخت ۲۷۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی را با مشارکت سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی و سپاه قدس استان گیلان انجام دادیم.

,

, ,

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: ما همچنان در خدمت مردم آسیب دیده از سیل خواهیم بود و همانطور که روز های آغازین سیل سال گذشته گفتیم تا لحظه آخر کنار مردم خواهیم بود و لحظه ای خدمت به مردم را متوقف نخواهیم کرد.

,

وی بیان کرد: کم کردن آلام مردم در هر عرصه ای را رسالت خود می دانیم چراکه معتقدیم این مسئله عین پاسداری از انقلاب اسلامی است.

,

امروز هنر کیماگری به این است که تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم

, امروز هنر کیماگری به این است که تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم,

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این مراسم، اظهار کرد: اگر هرکاری صورت میگیرد از مردم و برای مردم است و بخش زیادی از واحد های مسکونی ساخته شده ما با کمک های خیرین مردمی صورت گرفت.

,

وی افزود: این انقلاب شکست ناپذیر است و همه ایمان داشته باشیم با وجود همه فشار ها ، تحریم ها و مشکلات این انقلاب الهی راه خود را ادامه می دهد.

,

, ,

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: امروز هنر کیماگری به این است که تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

,

وی تاکید کرد: یقین داریم خداوند با ماست و بعد از هر سختی حتما گشایش های فراوانی خواهیم داشت.

,

تکمیل سد نرماب از سیلاب های شرق استان جلوگیری می‌کند

, تکمیل سد نرماب از سیلاب های شرق استان جلوگیری می‌کند,

هادی حق شناس ظهر امروز در آیین افتتاح ۱۰۰ واحد مسکونی گمیشان، اظهار کرد: در حوادث و بلایای طبیعی خسارت های فراوانی به ما وارد می شود اما چیزی که فراتر از مادیات است حضور مردمی است.

,

وی افزود: در سیل سال گذشته استان همدلی بی نظیری را شاهد بودیم و این یک ارزش معنوی را نمایان می کند.

,

, ,

استاندار گلستان تصریح کرد: ماندن سپاه استان های دیگر در کنار مردم ما یک خاطره جاودانه شد.

,

وی بیان کرد: در دوران دانشجویی خودم در زلزله رودبار همین اتفاق همدلی را از نزدیک شاهد بودیم.

,

حق شناس خاطرنشان کرد: در سیل سال گذشته در تمامی  مناطق ۴۸۰۰ میلیارد تومان خسارت به ما وارد شد و حدود ۲۲ هزار واحد مسکونی ما آسیب دید.

,

وی گفت:  با ارزیابی که داشتیم با تامین اعتبار و کمک های مردمی و کار جهادی نیرو های بسیجی معادل خسارتی که دیدیم ، جبران خسارت داشتیم.

,

حق شناس تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا اعتبار تکمیل سد نرماب را به سرمنزل برسانیم زیرا با تکمیل سد نرماب از سیلاب های شرق استان جلوگیری خواهد شد.

,

سپاه در زلزله و سیل کنار مردم بود

, سپاه در زلزله و سیل کنار مردم بود,

سردار حزنی ظهر امروز در آیین افتتاح ۱۰۰ واحد مسکونی گمیشان اظهار کرد: در سپاه باید افتخار کنیم که کنار همه وظایف و ماموریت های قانونی  خود در کنار مردم ایران اسلامی بوده ایم.

,

 وی افزود: در زلزله ، در طوفان و در سیل تمام توان خود را به کار گرفتیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن خدمت رسان مردم باشیم.

,

دبیر قرارگاه خدمت رسانی و محرومیت زدایی سپاه  تصریح کرد: سپاه نینوا تاکنون ۱۷۱۰ پروژه عمرانی در این استان با بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان افتتاح کرده است  .

,

تصاویر این مراسم را در ادامه ببینید...

, تصاویر این مراسم را در ادامه ببینید...,

, ,

وی اذعان کرد: مردم اگر از اقدامات ما احساس رضایت داشته باشند خداوند نیز از ما راضی خواهد بود و ما باور داریم یکی از بالاترین عبادات خدمت به مردم است.

,

حزنی بیان کرد: یکی از کار های ارزشمندی که در استان گلستان صورت گرفت این بود که ما همگی با همدیگر و کنار یکدیگر کار کردیم.

,

وی خاطرنشان کرد: سپاه استان های خراسان رضوی و گیلان به عنوان معین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این استان فعالیت داشتند .

,

حزنی تاکید کرد: در حال برنامه ریزی برای پروژه بزرگ توزیع جهیزیه برای مردم شریف و نجیب استان هستیم تا از نظر معیشتی هم کنار مردم باشیم.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه