اخبار داغ

مدیرکل استاندارد لرستان:

نخستین پروانه حلال در لرستان صادر می شود

نخستین پروانه حلال در لرستان صادر می شود
قنبریان، مدیر کل استاندارد لرستان گفت: نخستین پروانه حلال در لرستان برای فرآورده های لبنی پگاه لرستان صادر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه قنبریان در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک با بیان اینکه نخستین پروانه حلال در استان صادر می شود اظهار داشت: اداره استاندارد تنها مرجع رسمی است که این پروانه را برای برخی از واحدهای تولید کننده متقاضی که شرایط لازم را داشته باشند، صادر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در استان لرستان اولین پروانه حلال برای شرکت پگاه لرستان صادر می شود که هم اکنون به دلیل کرونا ارزیابی از راه دور در حال انجام است و بعد از اتمام این مرحله، با حضور مسئولان پروانه اعطا می شود.

,

مدیرکل استاندارد لرستان تصریح کرد: چند واحد تولیدی دیگر متقاضی دریافت این نشان بوده اند که بعد از بررسی های لازم توسط اداره استاندارد این نشان صادر می شود. این نشان حلال برای چند محصول غذایی پگاه اعطا می شود و تاکنون واحد و محصول تولیدی در استان این نشان را دریافت نکرده اند.

,

وی با اشاره به مزایای این نشان بیان کرد: داشتن نشان حلال برای واحدهایی که محصولات تولیدی خود را صادر می کنند بسیار مهم بوده و در صادرات این محصولات به برخی از کشورهای اسلامی حائز اهمیت است.

,

قنبریان گفت: در بازارهای بین المللی و صادرات داشتن این نشان بسیار مهم است که اولین نشان حلال در استان لرستان برای برخی از فرآورده های لبنی پگاه صادر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه