اخبار داغ

معاون سیما، فضا و منظر شهرداری کرمانشاه خبر داد:

پروژه پارک جنگی سراب قنبر کرمانشاه نیازمند ورود سرمایه گذار/ اولویت با سرمایه گذاران بومی است

پروژه پارک جنگی سراب قنبر کرمانشاه نیازمند ورود سرمایه گذار/ اولویت با سرمایه گذاران بومی است
فرامرز رحمتی زاده , معاون سیما، فضا و منظر شهرداری کرمانشاه پارک جنگلی سراب قنبر را نیازمند ورود سرمایه گذاران دانست و گفت: در این راستا سرمایه گذاران بومی در اولویت خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، فرامرز رحمتی زاده امروز پنج شنبه در حاشیه بازدید از پروژه پارک جنگلی سراب قنبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از زمانی که این پروژه در اختیار شهرداری قرار گرفت تعهدات در زمینه جنگل کاری به صورت کامل انجام شده است و در این راستا ۴۰ هکتار جنگل کاری با کشت ۲۱ هزار اصله درخت در گونه های مختلفی از جمله سرو نقره ای، کاج و نیز درخت های خزان پذیر انجام پذیرفت.

معاون سیما، فضا و منظر شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه کاشت درختان موجب جلوگیری از تغییر کاربری و زمین خواری می شود، خاطر نشان کرد: این پروژه در زون های مختلف تفرجی و اقتصادی تعریف شده است که از جمله آن می توان به زون های تفریحی، ورزشی، تفرجگاهی، فرهنگی، اسکان موقت و ... اشاره کرد.

این مسئول ادامه داد: این پارک جنگلی ۵.۵ کیلومتر راه دسترسی دارد که در حال حاضر ۲ کیلومتر آن انجام شده است و برای مابقی نیز نیازمند اعتبارات هستیم.

وی ادامه داد: این پروژه مطالبه مردم از مجموعه مدیریت شهری است و در این راستا نیازمند حمایت استانداری از این پروژه هستیم کما اینکه در بحث ایجاد راه دسترسی کمک و حمایت های خوبی از سوی استانداری صورت گرفت.

رحمتی زاده با اشاره به سودآوری این پارک جنگلی برای سرمایه گذاران خاطر نشان کرد: در داخل پروژه ۱۲ قطعه معارض وجود دارد که با رایزنی های صورت گرفته قرار شد این افراد هم ذینفع شوند و در کار اقتصادی سهیم خواهند شد.

این مسئول گفت: نیازمند سرمایه گذار برای این پروژه هستیم ضمن اینکه اولویت با سرمایه گذاران بومی است و در این راستا امتیازاتی در نظر گرفته شده است.

رحمتی زاده گفت: در حال حاضر با توجه به نوسان قیمت ها نمی توان اعتبار دقیقی اعلام کرد.

وی بیان داشت: در حاضر بحث تامین منابع آبی و برق راه دسترسی از مشکلات این پروژه است که نیازمند همکاری و همراهی دستگاه های مرتبط هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

به زودی حفاری 15 آبراه در پیاده راه پارکینگ شهرداری آغاز می شود

, به زودی حفاری 15 آبراه در پیاده راه پارکینگ شهرداری آغاز می شود,

همایون نوری در حاشیه بازدید از پیاده راه پارکینگ شهرداری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه هفت ماه پیش کلید خورد و اعتباری حدود ۶ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

,

شهردار منطقه ۴ با بیان اینکه طول این پیاده راه ۲۳۰ متر است، افزود: هفته آینده نیز مشکل تاسیسات سرویسهای بهداشتی برطرف خواهد و راه اندازی می شود.

,

وی گفت: ۱۵ آبراه برای این مکان در نظر گرفته شده که به زودی حفاری های آن انجام خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه این مبلمان شهری برای استفاده بهینه مردم ساخته شده است، عنوان کرد: با توجه به تردد بیماران و اینکه این مکان بیشتر جنبه پزشکی دارد به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی ضدعفونی  روزانه در دستور کار قرار دارد.

,

برای ساماندهی آبشوران یک و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است

,

شهردار منطقه ۴ همچنین در حاشیه بازدید ساماندهی حاشیه آبشوران نیز اظهار داشت: این پروژه حد فاصل خیابان دلگشا، حقیقی پاک و پل چوبی در دو لاین شرقی و غربی به طول ۸۰۰ متر و عرض ۸ متر مفید ساماندهی شده است.

,

این مسئول اعتبار هزینه شده برای این پروژه را یک و نیم میلیارد تومان اعلام و خاطر نشان کرد: با این ساماندهی آلودگی های بصری که وجود داشت از بین رفت و موجب رضایتمندی مردم شده است.

,

نوری تصریح کرد: همچنین با ساماندهی و آسفالت این منطقه شاهد کاهش بار ترافیکی خیابان اشرفی اصفهانی هستیم.

,

, ,

پیاده راه گردشگری و غذا تا پایان پاییز امسال به بهره برداری می رسد

, پیاده راه گردشگری و غذا تا پایان پاییز امسال به بهره برداری می رسد,

همچنین سامان احمدیان سرمایه گذار و کارفرما پیاده راه گردشگری و غذا نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه تا پایان پاییز امسال به بهره برداری خواهد رسید.

,

وی با بیان اینکه ۳۴ غرفه در این پروژه تعریف شده است، افزود: فراخوان عمومی برای واگذاری غرفه ها صورت پذیرفته است و تا پایان هفته آینده نتایج آن مشخص خواهد شد و غرفه ها به صورت سالانه در اختیار آنها قرار میگیرد.

,

احمدیان تصریح کرد: ایده، کار جدید و نوآوری در اولویت واگذاری این غرفه ها است و مالکیت آن متعلق به شهرداری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه