اخبار داغ

مدیر عمران شهرداری کرمانشاه:

فاز اول پروژه شاهراه ارتباطی در رینگ شرقی شهر کرمانشاه 97 درصد پیشرفت دارد/ اتمام پروژه تا سال 1400

فاز اول پروژه شاهراه ارتباطی در رینگ شرقی شهر کرمانشاه 97 درصد پیشرفت دارد/ اتمام پروژه تا سال 1400
مجید امیری, مدیر عمران شهرداری کرمانشاه گفت: فاز اول پروژه شاهراه ارتباطی در رینگ شرقی شهر کرمانشاه 97 درصد پیشرفت دارد و پیش بینی می شود تا سال 1400 به بهره برداری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز , مجید امیری پیش از ظهر امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران از رینگ شرقی شهر کرمانشاه با اشاره به اجرای این پروژه در چند فاز، اظهار داشت: طول این مسیر ۵ و نیم کیلومتر است که موجب دسترسی بهتر و بیشتر ساکنان این منطقه خواهد بود و به نوعی منطقه را از بن بست خارج خواهد کرد ضمن اینکه با ایجاد دسترسی موجب رونق اقتصادی منطقه و افزایش ارزش افزوده برای مردم خواهد شد‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز,

مدیر عمران شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: فاز اول که شامل عملیات خاکی است تا امروز حدود ۹۷ درصد پیشرفت داشته است و در مراحل بعد زیراساس، اساس و جدول گذاری انجام خواهد شد.

,

امیری با بیان اینکه فاز اول پروژه ۲/۳ کیلومتر است که با اکتساب میادین و ... حدود ۳ متر خواهد شد، ادامه داد: عرض مسیر ۷۰ متر است که شامل دو باند رفت و برگشت، جدول گذاری، ۲ پیاده رو هفت متری و فضای سبز ۱۶ متری است‌.

,

مدیر عمران شهرداری کرمانشاه به مزیت های اجرای این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: ظرف مدت ۶ ماه آینده فاز دوم طرح اجرایی خواهد شد و هزینه برآورد شده برای تکمیل پروژه هشت میلیارد تومان است.

,

این مسئول تصریح کرد: پیش بینی شده است این پروژه تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه