اخبار داغ

بنی‌تمیم: هر آنچه در توان دارم برای موفقیت سوریان به کار می‌برم/ حمید مقبولیت جهانی دارد

بنی‌تمیم: هر آنچه در توان دارم برای موفقیت سوریان به کار می‌برم/ حمید مقبولیت جهانی دارد
حمید بنی‌تمیم، دبیر کل کنفدراسیون کشتی آسیا و غرب آسیا گفت: براب موفقیت حمید سوریان در کسب کرسی جهانی، تمام توان خود را به کار می‌برم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید بنی‌تمیم، مدیر کل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص مسابقه مینی گلف کارمندان وزارت ورزش اظهار داشت: هفته تربیت بدنی را به خانواده ورزش کشور تبریک می‌گویم. گلف از رشته‌های مفرح و خاص است که به سلامت روح و جسم کمک می‌کند. با توجه به برنامه‌های فدراسیون برای فراهم کردن شرایط با حداقل هزینه، شرایط برای فراگیری مهیا است و ایده‌های جالبی از فدراسیون شنیدیم و دیدیم و این نوید بخش این است که در آینده بیشتر از گلف خواهیم شنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: همزمان با هفته تربیت بدنی قرار است 9600 برنامه در سراسر کشور برگزار شود و کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم سه برنامه خاص یعنی همایش پیاده‌روی برای روسای فدراسیون‌ها، مسابقه تیراندازی و مینی گلف را برگزار کردند که با استقبال خوب همراه بود. قرار است تقویمی برای همکاران بنویسم و امیدوارم به تصویب شورای معاونان برسد.

,

مدیر کل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان درباره کسب کرسی سوریان در فدراسیون جهانی  گفت: سوریان از مفاخر کشور است و این ظرفیت را دارد و در دنیا شناخته شده و مقبولیت لازم را در جهان دارد. از وزارت خارجه تا کمیته و وزارت ورزش باید کمک کنند و همه دستگاه‌ها به خوبی پای کار آمدند و شانس وی را در کنار شخصیت و مقبولیتش، بالاتر بردند.

,

وی در پایان با اشاره به جایگاهش در کنفدراسبون کشتی آسیا تصریح کرد: هر آنچه در توان دارم به عنوان یک ایرانی و علاقمند به سوریان، برای موفقیت وی به کار می‌گیریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه