اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی خبر داد:

تهیه و توزیع هزار و ۱۰۰سری جهیزیه ویژه زوجهای جوان در یکسال اخیر/ تولید ۴میلیون و ۶۰۰هزار ماسک توسط گروه های جهادی

تهیه و توزیع هزار و ۱۰۰سری جهیزیه ویژه زوجهای جوان در یکسال اخیر/ تولید ۴میلیون و ۶۰۰هزار ماسک توسط گروه های جهادی
محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: به مناسبت هفته وحدت ۵۰سری جهیزیه میان زوجهای نیازمند استان توزیع می شود که در مجموع یک سال اخیر تعداد آن ها به هزار و ۱۰۰سری جهیزیه می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ در خصوص اهدای 50 سری جهیزیه به مناسبت هفته وحدت، گفت: همزمان با میلاد پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت، بسیج سازندگی سپاه روح الله توزیع 50سری جهیزیه ویژه زوجهای جوان نیازمند را در برنامه خود تعریف کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: در راستای تحقق شعار رونق تولید، تمامی اقلام جهیزیه ها از محصولات تولید داخل کشور است و ارزش هر سری جهیزیه حدود 20میلیون تومان برآورد می شود.

,

محترمی ادامه داد: این سومین مرحله از توزیع جهیزیه در سال 99 است و در مجموع در یک سال اخیر، حدود هزار و 100سری جهیزیه ویژه زوجهای جوان استان مرکزی تهیه و توزیع شده است و هدف از این سری اقدامات به حداقل رساندن مشکلات ولی نعمتان انقلاب اسلامی در این شرایط مشکل اقتصادی است.

,

وی با اشاره به توزیع کمک های مومنانه در سطح استان مرکزی، تصریح کرد: تا به امروز حدود 190هزار بسته معیشتی به ارزش 46میلیارد تومان و با کمک مردم نوع دوست استان مرکزی تهیه شده و توسط گروه های جهادی بسیج در میان افراد نیازمند توزیع شده است.

,

محترمی در خصوص اقدامات ضد کرونایی بسیج سازندگی نیز گفت: از ابتدای شیوع کرونا، حدود 60کارگاه تولید ماسک در سطح استان شروع به کار کرد که تاکنون حدود 4میلیون و 600هزار ماسک توسط گروه های جهادی بسیج تهیه و در اختیار مردم قرار گرفته است. همچنین حدود 700گروه جهادی در جهت مقابله با کرونا مشارکت داشته اند که از آنان تشکر می کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه