اخبار داغ

فرمانده کلانتری مرکزی شهرستان صحنه:

برقراری نظم و امنیت سرلوحه کار پلیس/ همکاری مردم عرصه را بر مجرمین تنگ‌می کند

برقراری نظم و امنیت سرلوحه کار پلیس/ همکاری مردم عرصه را بر مجرمین تنگ‌می کند
ایوب اسدی, فرمانده کلانتری مرکزی شهرستان صحنه گفت: پلیس برقراری نظم و امنیت را سرلوحه کار خود قرار داده است و همکاری مردم با این نیروی تلاشگر عرصه را بر مجرمین‌ تنگ خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از امروله،  ایوب اسدی امروز پنج شنبه درجلسه شورای معتمدین پلیس که با حضور اعضا در محل کلانتری مرکزی شهر صحنه برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی به جدیت برقراری نظم و امنیت را در برنامه خود دارد و برقراری نظم و امنیت وابسته به همکاری مردم است تا به نحو مطلوب صورت بگیرد.

فرمانده کلانتری مرکزی شهرستان صحنه با اشاره به حدیثی از حضرت امیر المومنین (ع) درباره امنیت، گفت: هیچ نعمتی گواراتر از نعمت امنیت و سلامتی نیست و متاسفانه ما تا وقتی که نعمت ها وجود دارند قدرشان را نمی دانیم.

اسدی هدف از تشکیل شورای معتمدین پلیس را جلب مشارکت عمومی در پیشگیری از وقوع جرم دانست.

فرمانده کلانتری مرکزی شهرستان صحنه گفت: نباید نسبت به اتفاقات مشکوکی که در محله خود صورت می گیرد بی اعتنا گذر کرد بلکه باید نسبت به آن واکنشی نشان داد و حساس بود، در مجموع هر شخصی باید نسبت به جامعه خود دغدغه مند باشد.

وی در راستای پیشگیری از انواع جرائم و معضلات اجتماعی اظهار داشت: امنیت در مرحله اول باید توسط معتمدان محل تامین شود و افراد ساکن در محلات به آنچه که در اطرافشان می‌گذرد، احساس مسئولیت کنند و قوانین و مقررات را به خوبی اجرا کنند تا عرصه برای مجرمان محله تنگ و از وقوع جرائم جلوگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه