اخبار داغ

استاندار اردبیل:

تحول بزرگ در تسهیل امور شهرداری ها اردبیل / قرارگاه خاتم پروژه های عمرانی عظیمی در اردبیل انجام می دهد

تحول بزرگ در تسهیل امور شهرداری ها اردبیل / قرارگاه خاتم پروژه های عمرانی عظیمی در اردبیل انجام می دهد
اکبر بهنام جو گفت: قرار گاه خاتم همکاری خوبی در حوزه عمران و آبادانی استان اردبیل شروع کرده است و طی تفاهم نامه 400میلیارد تومانی تقاطع های غیر همسطح ، پارک ها و محل دفن زباله بهسازی و احداث می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر بهنام جو در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، در جریان حضور معاونین وزیر راه و کشور اظهار داشت: در حوزه  بهسازی و آسفالت معابر کمک های بسیاری خوبی دریافت شد و قیر رایگان و بهسازی و امورات زیربنایی و آب و برق و همچنین ساخت یک مدرسه در اردبیل را معاونین وزیر راه و کشور متقبل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: در شهرستان خلخال بهسازی معابر و ارایه خدمات نقیله و برای کلیه شهرداری استان نیز آقای جمالی نژاد معاون وزیر کشور یک سوم هزینه ماشین آلات و همچنین بهسازی ناوگان شهری اردبیل نیز به تعداد 50 دستگاه انجام می شود.

,

استاندار اردبیل گفت: سقف تسهیلات برای شهرداری که بتوانند پروژه اقتصادی تعریف کنند باز بود و مشکلات آتش نشانی و در کل با صورتجلسه ای امروز با حضور معاون وزیر مسکن و کشور انجام شد می توان تحولی بزرگی در تسهیل امور شهرداری داشته باشیم.

,

وی تصریح کرد: قرار گاه خاتم همکاری خوبی در استان اردبیل شروع کرده است و نزدیک 400 میلیارد تومان اعتبارات با شهرداری تفاهم کرده است  و بهسازی و احداث تقاطع های غیر همسطح ، محل دفن زباله  و پارک ها که از فردا کارها را شروع کنند.

,

بهنام جو تاکید کرد: در حوزه راه نیز 40 کیلومتر اول جاده سرچم از زنجان به اردبیل نیز با تجهیز کارگاه در حال آغاز است و در هئیت رییسه مجلس نیز جلسه ای برای چهارخطه کردن جاده  سرچم  با همکاری این قرارگاه  خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه