اخبار داغ

فرماندار درگز:

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در درگز

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در درگز
فراهی گفت: با توجه به وضعیت قرمز و شرایط بسیار خطرناک از نظر گسترش شیوع بیماری کرونا، از امروز به مدت یک هفته، تعطیلی ها و محدودیت هایی برای برخی اصناف و مشاغل درگز اعمال خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ با قرار گرفتن نام درگز به عنوان تنها شهر استان خراسان رضوی در لیست 43 شهرستان بحرانی کشور از لحاظ شیوع ویروس کرونا که توسط وزارت بهداشت و درمان منتشر شده، مسئولین درگز به فکر چاره افتاده و محدودیت های جدیدی را برای برخی اصناف و مشاغل این شهرستان اعمال کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

علی فراهی فرماندار درگز در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح این محدودیت ها پرداخت و اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز و شرایط بسیار خطرناک از نظر گسترش شیوع بیماری کرونا، از امروز به مدت یک هفته محدودیت هایی در شهرستان درگز اجرا خواهد شد.

,

وی افزود: بر این اساس فعالیت تمام دانشگاه ها، مدارس روزانه و شبانه روزی، حوزه های علمیه، کتابخانه ها، مهد های کودک، کافی شاپ ها، چایخانه ها، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی تا هفته آینده تعطیل اعلام می شود.

,

فرماندار درگز تبیین کرد: همچنین هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی ، مذهبی، همایش و آزمون حضوری تا پایان هفته آینده لغو و زمان فعالیت حمل و نقل عمومی درون شهری کاهش می یابد.

,

فراهی تشریح کرد: در این طرح، باشگاه ها و سالن های ورزشی و تالارهای پذیرایی موظف هستند فقط با 25درصد ظرفیت به فعالیت خود ادامه دهند؛ همچنین امامان جماعت و نمازگزاران مساجد توجه داشته باشند نمازهای جماعت را در حداقلی ترین زمان ممکن و با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: از مردم عزیز خواهشمندیم تمام موارد بهداشتی که پیش از این توسط رسانه ها بیان شده را به صورت دقیق انجام دهند، چرا که بی توجهی به این موارد، نتیجه ای جز افزایش هر چه بیشتر بیماری و از دست دادن عزیزان ما را نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه