اخبار داغ

معاون وزیر بهداشت:

اضافه شدن 2 هزار تخت به ظرفیت مراکز مراقبت‌های ویژه کشور

اضافه شدن 2 هزار تخت به ظرفیت مراکز مراقبت‌های ویژه کشور
جان بابایی گفت: با توجه به روند صعودی مبتلایان به بیماری کرونا در کشور تا پایان امسال 2 هزار تخت به ظرفیت مراکز مراقبت های ویژه افزوده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ جان بابایی معاون وزیر بهداشت و درمان ظهر امروز در بازدید از بیمارستان نهم دی تربت حیدریه، مرکز مراقبت و نگهداری از بیماران کرونایی، اظهار داشت: نگرانی ها از روند فرایند کرونا در کشور سبب شده تا وزارت بهداشت تخت های بستری بیشتری را برای بیماران مبتلا به کرونا اختصاص دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور بیش از 2 هزار تخت آی سی یو به ظرفیت تخت های بیمارستانی کشور اضافه شده، افزود: با توجه به روند صعودی مبتلایان به کرونا تا پایان امسال 2 هزار تخت دیگر با تجهیزات به ظرفیت بخش های مراقبت های ویژه کشور افزوده می شود که از این تعداد ۸۰ تخت به بیمارستان نهم دی تربت حیدریه اختصاص دارد.

,

دکتر جان بابایی با اشاره به اینکه طبقات فوقانی ساختمان اورژانس ذوالفقاری تکمیل شده، افزود: با توجه به تکمیل این ساختمان امیدواریم تا هفته آینده 80 تخت با تجهیزات به این مرکز اختصاص داده شود.

,

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، ظرفیت 100 تخت مراقبت های ویژه بیمارستان نهم دی تربت حیدریه صبح روز ۳۰ مهرماه تکمیل شده و بیمارستان نهم دی در حالت آماده باش قرار گرفته تا با تخلیه سایر بخش ها مجموعه بیمارستان فقط به بیماران کرونایی خدمات بدهد و سایر بیماران غیر ضرور یا ترخیص و یا اینکه به بیمارستان رازی منتقل می شوند.

,

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با تحت پوشش قرار دادن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به بیش از 368 هزار نفر در جنوب خراسان رضوی خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی ارائه می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه