اخبار داغ

پیگیری‌های نماینده دشتی و تنگستان در 6ماه گذشته؛

توجه به اشتغال جوانان و مشکلات ساحل نشینان تا استفاده از ظرفیت نفت و گاز

توجه به اشتغال جوانان و مشکلات ساحل نشینان تا استفاده از ظرفیت نفت و گاز
غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان طی 6ماه گذشته پیگیری‌های مختلفی برای اشتغال جوان در صنایع مستقر در استان الویت کاری خود قرار داد و در تلاش است تا بتواند با استفاده از ظرفیت نفت و گاز مردم توسعه در روستاها را لمس کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ از ابتدای آغاز بکار مجلس یازدهم اقدامات و پیگیری های بسیار خوبی توسط نمایندگان مردم استان بوشهر در سطح استانی و ملی انجام شده است که در توسعه و تامین اعتبارات نقش بسیار مهمی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز همگام با سایر نمایندگان مجلس توانسته است به وعده‌های انتخاباتی خود تا امروز عمل و باعث رضایتمندی مردم شود.

,

گزیده‌ای از مهمترین اقدامات انجام شده توسط نماینده مردم دشتی و تنگستان در گام اول به شرح زیر است:

,

 

,

دیدار نماینده  دشتی و تنگستان با فرمانده سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر

, دیدار نماینده  دشتی و تنگستان با فرمانده سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر ,

در این نشست صمیمی دکتر کرمی ضمن تشکر از مجموعه سپاه پاسداران و بسیج  آمادگی خود را در همه زمینه ها با آن مجموعه ارزشی و انقلابی و رفع مشکلات مردم اعلام کرد.

,

وی اظهار کرد:  قرار شده هر سه ماه یکبارعملکرد خود را بصورت حضوری به مردم و مسئولین منطقه و استان گزارش دهیم تا مردم خودشان قضاوت کنند.

,

, ,

دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: با ملاقاتی که با  مقامات کشوری داشتم اعتباراتی که در سال های گذشته در حد کاغذ مانده بوده عملیانی نمودیم و با توجه به وضعیت کنونی اولویت اصلی خود را  معیشت مردم استان و منطقه دانسته ام .

,

نماینده مردم دشتی و تنگستان اضافه کرد در ارتباط با ته لنجی بطور اساسی چاره اندیشی شود و حقوق مردم ساحلی بخصوص مرزنشینان و ملوانان واقعی نباید فراموش شوند.

,

ایشان در پایان فضای مجلس را ،فضایی ارزشی و انقلابی دانست  و  نمایندگان نیز به تبعیت از  حضرت آقا اولویت اصلی خود را  بحث اقتصادی و فرهنگی قرار داده اند.

,

 

,

دیدار نماینده مردم دشتی و تنگستان با مدیر کل بهزیستی استان:

, دیدار نماینده مردم دشتی و تنگستان با مدیر کل بهزیستی استان: ,

دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه پاک و توانمند بودن مهمترین ملاک هر مدیر است.

,

وی اظهار کرد: زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست که بگوئیم ۴۰ درصد مردم تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و  نبود امکانات نظیر ویلچر در استان در صورتی که پایتخت انرژی ایران هستیم را زیبنده مسولین استان ننیست. باید ساختار بهزیستی اصلاح شود.

,

, ,

 

,

حضور اعضای کمیسیون برنامه وبودجه  مجلس در بوشهر

, حضور اعضای کمیسیون برنامه وبودجه  مجلس در بوشهر,

غلامحسین کرمی،نماینده دشتی و تنگستان گفت: باید به وضعیت بوشهر در بودجه سال آینده در بخش‌های مختلف به صورت ویژه توجه شود که در سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به استان بوشهر به این مهم پرداخته می‌شود.

,

کرمی تصریح کرد: به‌زودی مبالغی به استثنای اعتبارات استانی از محل اعتبارات ملی به استان بوشهر برای توسعه زیرساخت‌ها تخصیص داده می‌شود.

,

 

,

مدرسه‌های تخریبی دشتی و تنگستان مهمترین الویت آموزش و پرورش

, مدرسه‌های تخریبی دشتی و تنگستان مهمترین الویت آموزش و پرورش,

غلامحسین کرمی در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: مدرسه‌های تخریبی از جمله مشکلات و نگرانی‌های مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان است که تلاش می‌شود این مشکل با اولویت برطرف شود.

,

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با بیان اینکه “نهاد خانواده مهم‌ترین نهاد در بین نهادهای پنج‌گانه است” اظهار کرد: حل مشکلات آموزش و پرورش شهرهای خورموج, اهرم ,کاکی و دلوار در اولویت قرار بگیرد.

,

, ,

وی با تاکید بر توجه به حل مشکلات مدارس تخریبی شهرستان‌های دشتی و تنگستان خاطرنشان کرد: یک‌سری فرصت‌ها، امکانات و اعتبارات در سطح ملی در حل مشکلات است که پیگیری می‌شود ولی برخی از موارد در حل مشکلات، بر عهده مسئولان استانی و شهرستانی است.

,

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با گذشت زمان بر مدارس تخریبی افزوده می‌شود تصریح کرد: مدارس عمر مفیدی دارد که با گذشت زمان فرسوده و تخریبی می‌شوند که باید در نوسازی و بازسازی تخریبی استان بوشهر برنامه‌ریزی شود.

,

 

,

 

,

ساحل نشینان ما قاچاقچی نیستند

, ساحل نشینان ما قاچاقچی نیستند,

غلامحسین کرمی در یکی ازجلسه علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: بالاترین نرخ بیکاری در استان بوشهر را مختص دشتی و تنگستان است. به بیمه کشاورزان این منطقه باید رسیدگی شود. همچنین باید خطاب به کابینه دولت بگویم که ساحل نشینان ما قاچاقچی نیستند بلکه آنها سالیان سال تجارت می کنند. لطفا به وضعیت آنها رسیدگی کنید.

,

  نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس از سهم بودجه استان بوشهر انتقاد کرد و گفت: چرا استان بوشهر با وجود درآمدهای نفتی، میعانات گازی و پتروشیمی و گمرکات در توزیع درآمد از سهم ناچیزی برخوردار است؟

,  ,

 

,

بازید کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از اسکله بندر بوالخیر

, بازید کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از اسکله بندر بوالخیر ,

پروژه‌های توسعه‌ای بندر بوالخیر شامل احداث اسکله, شمع و عرشه به طول ۱۵۰ متر و دایک سنگی است. اعتبار فاز نخست پروژه‌های توسعه‌ای بندر بوالخیر ۲۵۲ میلیارد ریال است که باید ظرف مدت ۲۰ ماه اجرایی شود.

,

نماینده دشتی و تنگستان در این بازدید از نزدیک در جریان میزان پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای بندر بوالخیر قرار گرفت و به سرعت بخشی در اجرا این پروژه‌ها تاکید کرد.

,

مدیرعامل سازمان  بنادر و دریانوردی کشور در این بازید گفت: با ساز و کارهای پیش بینی شده روند اجرای پروژه‌های توسعه‌ای بندر بوالخیر شهرستان تنگستان شتاب می‌گیرد.

,

, ,

نشست نماینده دشتی و تنگستان با وزیر نفت

, نشست نماینده دشتی و تنگستان با وزیر نفت ,

کرمی در نشست با وزیر نفت در خصوص عملیاتی نمودن طرح های نیمه تمام منطقه دشتی و تنگستان و توسعه متوازن روستاها ها و شهرهای این دوشهرستان و قول مساعد و ویژه  وزیر نفت به دکتر کرمی.

,

 

,

بررسی مشکلات بهداشت و درمان دشتی

, بررسی مشکلات بهداشت و درمان دشتی,

مشکلات حوزه سلامت و درمان شهرستان دشتی با حضور دکتر غلامحسین  کرمی نماینده مردم شریف دشتی و تنگستان  و مهندس احمدی رییس شبکه بهداشت و درمان دشتی مورد بررسی قرار گرفت

,

در این نشست به بررسی وضعیت بیمارستان زینبیه خورموج و عملکرد حوزه بهداشت وسلامت شهرستان  در مقابل با بیماری کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

,

 

,

بررسی حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و آبزیان

, بررسی حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و آبزیان ,

غلامحسین کرمی در نشست با رئیس و اعضای جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی با توجه به اینکه استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی کشور شناخته می‌شود نیاز است که جهاد دانشگاهی به این مهم ورودی جهادی داشته باشد و جلساتی را با مدیران نفت در استان و سطح ملی جهت ایفای نقش جهاد دانشگاهی در صنعت نفت هماهنگ خواهیم کرد.

,

کرمی افزود: در استان ما زمینه و ابزارهای مناسب برای پرورش آبزیان وجود دارد اما متاسفانه هنوز به شیوه سنتی عمل می‌شود که این عمر باعث شده از دیگر کشورها در این حوزه عقب‌تر باشیم اما الحمدالله در حوزه آبزیان جهاد دانشگاهی در حال انجام کارهای فناورانه بزرگی است که ما هم حمایت خواهیم کرد.

,

, ,

عضویت غلامحسین کرمی در شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی

, عضویت غلامحسین کرمی در شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی ,

حسین حاتمی دبیر هیئت اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از انتخاب اعضای شورای مرکزی این فراکسیون خبر داد و گفت: در جلسه هفته گذشته این فراکسیون رای گیری برای انتخاب اعضای شورای,مرکزی این فراکسیون برگزار و پس از شمارش آرا دکتر کرمی به عضویت اصلی این شورا انتخاب شد.

,

 

,

دیدار نماینده مردم شریف دشتی و تنگستان جهت توسعه و تحول در حوزه انتخابیه

, دیدار نماینده مردم شریف دشتی و تنگستان جهت توسعه و تحول در حوزه انتخابیه,

 دیدار کرمی با خانواده  اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر:  شهید محمد احمدی جوان اهل روستای باشی شهرستان تنگستان می باشد. نماینده مردم دشتی در این روستا به خانواده شهید ماشاالله محمدی نیز دیدار کرد.

,  ,

, ,

دیدار با فرمانده انتظامی استان: این جلسه با میزبانی سردار واعظی فرمانده ناجا استان بوشهر با هدف بررسی و مشکلات حوزه انتظامی و امنیت  منطقه  دشتی و تنگستان برگزار شد.

,

دیدار با آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری: در این دیدار گزارشی از برنامه ها در سطح حوزه انتخابیه ارائه و مورد تایید ایشان رسید.

,

دیدار با آیت الله حسینی بوشهری: دیدار مجمع نمایندگان استان بوشهر در روزهای آغازین مجلس یازدهم با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

,

دیدار با شوراها: دیدار با اعضای شورای اسلامی همه روستاهای تنگستان و دشتی که تصویب شد سالانه دو پروژه مهم در روستا با همکاری نماینده پیگیری و اجرا شود.

,

دیدار با فرمانده قرارگاه خاتم الانباء سپاه: نشست غلامحسین کرمی با سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و معاونیین وی و پورمحمدی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور جهت پیگیری و راه اندازی بزرگراه بوشهر به دیر تشکیل شد. در این جلسه مقرر شد که قطعات دلوار تا لاور ساحلی حداکثر تا دو ماه آینده شروع بکار کنند.

,

, ,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه