اخبار داغ

فرماندار ایوان؛

ظرفیت بزرگان و معتمدین برای مقابله با کرونا استفاده شود

ظرفیت بزرگان و معتمدین برای مقابله با کرونا استفاده شود
سبزی فرماندار ایوان گفت:باید از ظرفیت بزرگان، معتمدین شهرستان ایوان برای مقابله با کرونا استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، "امیدعلی سبزی "، فرماندار ایوان در جلسه با معتمدین این شهرستان گفت: ترک آداب و رسوم سخت است اما انتظار می‌رود بزرگان در راستای سلامت جامعه از ظرفیت خود مردم برای پیشگیری از کرونا استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: تصمیمات مسئولان درصورت همراهی نکردن مردم به طور قطع اثربخشی نخواهند داشت و این موضوع بر روی معیشت، درآمد و کسب و کارها تاثیر دارد و مشکلات زیادی ایجاد می‌کند.

,

سبزی افزود: درحال حاضر درشش نقطه در بخش مرکزی وزرنه بیماریابی انجام میدهیم وهمه کسانی که مشکوک به ویروس کروناباشندددراین ۴مرکز ازمایش میشوند.

,

وی بیان داست: متاسفانه دربرخی ازشهرستانها برای انکه امار کم باشد درزمینه مقوله بیماریابی ان طور که باید وشاید فعالیت ندارند .

,

فرماندار ایوان تصریح کرد: جلوگیری از ورود مردم به آرامستان‌ها به همه شهرداران و بخشداران ابلاغ شده است؛ بزرگان و معتمدین نیز برای حضور نیافتن مردم در آرامستان‌ها اطلاع‌رسانی کنند.

,

فرماندارایوان بیان داشت : درموج اول هم وظایف خودمان را انجام دادیم وهم از عملکرد مردم دفاع کردیم وامروز دراین شرایط نیاز ضروری به بزرگان است تا انشالله بتوانیم شاهد ریشه کنی این بیماری،باشیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه