اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

اجرای طرح احسان ماندگار در کرمانشاه/ 500 بسته معیشتی توزیع می شود

اجرای طرح احسان ماندگار در کرمانشاه/ 500 بسته معیشتی توزیع می شود
حجت الاسلام محمد صالحی, مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در آخرین روز از دهه وقف ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح احسان ماندگار از محل موقوفه کاروانسرای شاه عباسی میان ساکنین حاشیه نشین قصرشیرین توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: امروز و در آخرین روز از دهه وقف ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح احسان ماندگار از محل موقوفه کاروانسرای شاه عباسی میان ساکنین حاشیه نشین قصرشیرین که توسط کمیته امداد شهرستان شناسایی شده، توزیع می شود.

وی افزود: ارزش هربسته معیشتی 400هزار تومان است.

حجت الاسلام صالحی گفت: همچنین در حال حاضر توزیع ۲ هزار دست شلوار میان دانش آموزان کم برخوردار توسط مراکز افق در مسجد چاه صاحب الزمان، بقعه سیده فاطمه و امامزاده ابراهیم در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از افتتاح 10 نیروگاه خورشیدی خبر داد و گفت: مجتمع خانه نور که بخشی از آن مختص فعالیت‌های قرآنی است و بخشی دیگر به فعالیت‌های اداری- تجاری اختصاص دارد نیز افتتاح شده است.

حجت‌الاسلام صالحی بیان کرد: افتتاح طرح باغ دیم با تکنولوژی واتر باکس در امامزاده حسین شهرستان سنقر از دیگر طرح‌های دهه وقف بوده است.

وی عنوان کرد: به دنبال رایزنی با شرکت‌های دانش بنیان در زمین های دیم به وسیله تکنولوژی واترباکس آب در ایامی که بارندگی وجود ندارد تامین خواهد شد.

حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵ هکتار از اراضی شهرستان سنقر به به این کشت اختصاص داده شده است که اگر نتیجه آن مثبت ارزیابی شود به باقی مزارع تعمیم خواهد یافت.

وی افزود: نشستهای تخصصی با حوزه های علمیه خواهران و برادران و علمای اهل سنت، ارتش، ستاد عتبات عالیات و آستان قدس رضوی در رابطه با وقف های جدید و جمعی برگزار شده است.

حجت الاسلام صالحی از برپایی محافل انس با قرآن و نیز ۱۱ کرسی تلاوت در امامزاده‌ها، بقاع متبرکه، مساجد، اماکن نظامی و انتظامی خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: در راستای معرفی موقوفات، جلساتی با سرمایه گذاران برگزار شده است.  

حجت الاسلام صالحی همچنین از اجرای طرح مهر تندرستی با حضور پزشکان در راستای ویزیت و توزیع داروی رایگان از محل موقوفه کرکوکی در سطح استان خبر داد.

وی عنوان کرد: از ابتدای دهه وقف پنج وقف جدید شامل دوباب منزل مسکونی یکی به ارزش چهار میلیارد ریال و دیگری 10 میلیارد ریال و همچنین سه باغ درخت گردو در شهرستان پاوه به ثبت رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه