اخبار داغ

امروز صورت گرفت؛

برگزاری جلسه شورای مدیران/ اهدای کتاب زندگی نامه شهید ابراهیم هادی به مسئولین فدراسیون

برگزاری جلسه شورای مدیران/ اهدای کتاب زندگی نامه شهید ابراهیم هادی به مسئولین فدراسیون
نشست شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، صبح امروز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران با حضور رئیس، سرپرست نواب رئیس، دبیر و مدیران امروز شنبه سوم آبان ماه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ابتدا جلسه، اسبقیان بیان کرد: با توجه به شرایط سخت و افزایش شیوع بیماری کرونا، حفظ رعایت فاصله گذاری ها و نیز انجام دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا اهمیت بالایی دارد و ما برای حفظ سلامتی کارکنان، تلاش می کنیم با حضور حداقلی نیروها، فعالیت های فدراسیون را پیش ببریم.

,

وی ادامه داد: حمیدی در این مدت امور محوله و فعالیت های فدراسیون را به نحو احسن پیگیری کرده و به همین دلیل از او تشکر و قدردانی می کنم. هر زمان مدیران و کارکنان کار خود را به شایستگی انجام دهند باعث پیشرفت اهداف فدراسیون خواهند شد که این موضوع بسیار مهم است.

,

رئیس فدراسیون افزود: هفته پدافند غیر عامل فرصتی است تا اهمیت خون شهدا را برای حفظ امنیت و آرامش کشور به ما یادآوری کند. ابراهیم هادی یکی از این شهدای کشورمان بود. امروز کتاب “سلام بر ابراهیم” که درباره زندگی نامه و خاطرات شهید ابراهیم هادی است در اختیار شما مدیران قرار می گیرد تا با کرامات و جایگاه رفیع این شهید والا مقام آشنا شوید.

,

در پایان این جلسه، مدیران واحدهای مختلف فدراسیون ضمن ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته، برنامه های آینده را مورد ارزیابی قرار دادند و به فعالیت های انجام شده درباره گرامیداشت هفته پارالمپیک در هیئت های استانی، روابط عمومی و دوره های مجازی واحد آموزش فدراسیون پرداختند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه