اخبار داغ

سوژه‌های مردمی؛

به حرمت خون شهدایمان ما را دریابید/ گلایه اهالی روستا بیدک باشت از مسئولان شهرستان+جزئیات

به حرمت خون شهدایمان ما را دریابید/ گلایه اهالی روستا بیدک باشت از مسئولان شهرستان+جزئیات
اهالی روستای بیدک سفلی در بخش بوستان از توابع شهرستان باشت نسبت به طرح هادی نیمه کاره در این روستا گلایه داشتند و دست به دامن رسانه ها شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس طرح­ های هادی روستایی جزو پروژه هایی محسوب می شوند که با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی تهیه و اجرا می شوند. آبادانی روستاها و کمک به ترویج پروژه‌ های عمرانی در آن‌ها رسالت اصلی طرح هادی روستایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس ,

از سال ۱۳۶۲ در کشور ما این­ چنین طرح­ ها با عنوان روان بخشی روستاها در یکی از نقاط روستایی شهرستان شهرکرد و توسط وزیر مسکن و شهرسازی وقت اجرا شد؛ طی سال­های بعد به خصوص از سال ۱۳۶۶ توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح روستاها در حال اجراست، اما در بضی از روستاهای شهرستان باشت این کار به کندی پیش می رود و یا نیمه کاره رها شده اند.

,

 در همین خصوص یکی اهالی روستای بیدک سفلی در بخش بوستان از توابع شهرستان باشت در گفتگو با خبرنگار میدانی صبح زاگرس گفت:روستای تلخاب سفلی بیدک از توابع شهرستان باشت تا مرکز این شهرستان  تا شهرستان باشت۳۱ کیلومتر  فاصله دارد، و این روستا  شش شهید والا مقام را در دوران دفاع مقدس تقدیم این انقلاب کرده است.

,

وی گفت:  متاسفانه با پایان سال ۱۳۹۲ تاکنون که طرح هادی دراین روستا اجرا شده  است ، اما هیچ گونه جدول گذاری وآسفالتی در وسط روستا انجام نشده وپایه های برق جابحا نشده  است.

,

 یکی دیگر از اهالی این روستا اظهار داشت:علیر رغم مکاتبات انجام شده، با ادارات در سطح شهرستان، و همچنین  استان، متاسفانه هیچ اقدامی تا کنون صورت نگرفته است و از روستا چهره ای نا مناسب بر جای گذاشته است، خواهشمندیم به خاطر خون  این شش شهید، مردم زجر کشیده این روستا را دریابید.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه