اخبار داغ

در سرپل ذهاب صورت گرفت:

شستشوی چشمه آب سرابگرم سرپل ذهاب

شستشوی چشمه آب سرابگرم سرپل ذهاب
شستشوی چشمه آب سرابگرم شهرستان سرپل ذهاب توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان انجام گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز , عملیات شستشوی چشمه آب سرابگرم در شهرستان سرپل ذهاب توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان انجام گرفت .این عملیات باحضور معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری، نیروهای نظامی و انتظامی و کارکنان شرکت آبفای شهرستان انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

حشمت اله احمدی در حاشیه این مراسم به خبرنگار  بازی درازگفت: چشمه آب سرابگرم تامین کننده آب شرب شهرستانهای سرپل ذهاب و قصرشیرین و سومار و نفت شهر و روستاهای حومه است که جمعیتی بالغ بر ۱۱۵ هزار نفر را شامل می شود.

, حشمت اله احمدی, حشمت اله احمدی,

مدیر اداره آبفای سرپل ذهاب افزود: مخزن آب چشمه در قالب برنامه pm(عملیات پیشگیرانه) شرکت آب و فاضلاب هرسه ماه یکبار انجام می شود .

,

وی تصریح کرد: عملیات شستشو به همراه گندزدایی با پودر تیوسولفات مس که یکی از مواد ضدعفونی کننده مخازن آب است در این ایام شیوع بیماری کرونا انجام می گیرد .

,

احمدی اذعان کرد: چشمه آب بوسیله دوکانال آبگیر به سمت تاسیسات منابع تولید و از این تاسیسات به سوی مخازن ذخیره آب که هر مخزن ۵ هزار مترمکعب گنجایش دارد رفته و مورد استفاده مشترکین قرار می گیرد و لازم است که ضدعفونی و گندزدایی آن برای تامین سلامت آب شرب مردم انجام گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه